Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag undrar om jag ska raka mig imorrn eller inte. Ser ju lite ut som en luffare, men med tiden kanske det växer ut ordentligt.

Postat
  Micke H sa:
Jag undrar om jag ska raka mig imorrn eller inte. Ser ju lite ut som en luffare, men med tiden kanske det växer ut ordentligt.

Raka bara ena sidan så kan du jämföra.

Postat
  Micke H sa:

Tänker oxå så där, men det gör det aldrig.

Postat

Jag har tillbringat dryga timmen med Facebook.

Säg mig, vad är det till för?

Vad är syftet?

Såg en del gamla kompisar och sånt och det...

fan, en del hade åldrats 20 år extra.

KUSLIGT är ordet.

Postat
  debatt sa:
Jag har tillbringat dryga timmen med Facebook.

Säg mig, vad är det till för?

Vad är syftet?

Du svarar ju på det själv:

Citat
Såg en del gamla kompisar och sånt och det...

fan, en del hade åldrats 20 år extra.

KUSLIGT är ordet.

Och så är det kul att se vad folk håller på med.

Postat
  Dingbats sa:
När jag har lyssnat klart på senaste Flaming Lips-skivan ska jag ta en macka och sen tvätta mig och borsta tänderna.

Och be om ursäkt för att du stal min tråd?

Postat
  SadamJR sa:
Och be om ursäkt för att du stal min tråd?

Du sa ju att du kanske skulle göra en sån tråd och så gjorde du det aldrig och var ivrig. Så nä.

Postat

Förstår mej inte på detta med facebook. Ska man alltså skapa ett konto där man måste tala om vem man är? Sen ska man lägga in ett antal vänner? Men om man inte har nåra vänner, är man rökt då? Kan man börja med några av er och hoppas att man får fler vänner med tiden?

Postat
  slejnard sa:
Micke H,

innebär varböldsborttagandet att du snart får dricka öl igen eller var det för nåt annat?

Kan jag faktiskt dricka just nu om jag vill. Att jag inte kan dricka alkohol berodde på en ryggmedicin jag tar, som jag just nu tar en paus i för att den inte går att kombinera med pencilinet.

Dessutom är jag förkyld nu... Jag har världens sämsta immunförsvar. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.