Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Vågar nog inte skriva eller prata mer idag. Har blivit en massa bibelcitat hel DJÄVLA dagen.........HUAALIGEN!!!! 😲

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Kom igen memphis, kom igen.

mäh, mitt internet dog igår kväll. 😳 helt hux flux så slutade det fungera men idag funkar det. 🤪

Man kan inte missförstå någon rätt eller fel. Antingen förstår man någon rätt eller fel eller så missförstår man någon kort och gott.

Förstå mig rätt, skulle du ha skrivit.

Varför är du inte rasist?

😄

Men man brukar ju säga så för att skoja till det. "Missförstå mig rätt här". Finns någon historia bakom det har jag för mig.

Postat
Memphis.

Undade vad du svarade på min fråga.

Det gör Dingbats också.

Just ja, din fråga: "Varför jag inte är rasist?" 😄

Jag känner inte fört.

k9 (oregistrerad)
Postat

"Missförstå mig rätt" bettyder väl att man ska "läsa mellan raderna" egentligen?

k9 (oregistrerad)
Postat

ok från bibelcitat till talesätt och uttryck... det var ju bättre det...

Postat
"Missförstå mig rätt" bettyder väl att man ska "läsa mellan raderna" egentligen?

jomän precis, typ så. 😄

Postat

Har aldrig förstått det där uttrycket, men du kanske har rätt, eller oxå är det bara bludder.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hälsa din pappa att det var bra gjort, Dingbats.

Postat
Den vinglar lite...

Vad mej beträffar kunde du sitta på golvet din trådtjuv. Då skulle du kanske bli lite mer rakryggad när du fick sträcka dej efter tangenterna.

Postat
Vad är det för stol?

En vanlig kontorsstol liksom, blå, rullar, snurrar, ryggstöd till skulderbladen, inga armstöd, vinglar en halv centimeter i sitsen!!

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag vill också vara vinglig.. men jag vill inte bli bakfull iofs

Postat
En vanlig kontorsstol liksom, blå, rullar, snurrar, ryggstöd till skulderbladen, inga armstöd, vinglar en halv centimeter i sitsen!!

Går tydligen att åtgärda säger han.

Postat
Vad mej beträffar kunde du sitta på golvet din trådtjuv. Då skulle du kanske bli lite mer rakryggad när du fick sträcka dej efter tangenterna.

Vadårå, du får väl vara lite snabbare.

Dessutom är det en sån här ergonomisk stol som inte går att luta sig bakåt i.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.