Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Ja, Dingis, nu är vi färdigflyttade. Jag har lite böcker kvar att ta hand om och få in i min hylla, sen har vi en jävla massa lådor i hallen med som ska ner i förrådet. Men allt är flyttat och så.

Det är ju det roliga med att flytta ju 😕 Att packa upp allting och bestämma vart det ska vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var senast utomhus förut. Efter att kedjan hoppade i måndags ställde jag den utanför huset som vanligt och när vi skulle hämta den igår var ju kedjan fastfrusen i sitt hoppade läge så den fick stå kvar där. Så nu får jag gå, men som tur är bor jag ju nära stan nu så det är inte så långt att gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mysigt...nu nyste jag precis (nös? nyste? wtf?) och de var precis innan jag hann harkla mig lite så jag nös ut versta slemklumpen rakt ner på brallerna :S

oregelbunden böjning använder jag som t.ex.

nysa - nös - nusit

och

nypa - nöp - nupit

Men många använder sig av:

nysa - nyste - nyst

..... så både nös och nyste fungerar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har läst nånstans att om man drömmer att man dör så dör man oxå, i sömnen alltså. Undrar hur dom kan veta det, dom som skrev det. Har själv vilda drömmar. Har även haft "lucid dreams" tror jag att det heter, "klardrömmar" tror jag att det heter på svenska under en tid när jag försökte involvera drömmarna i mitt skrivande och sov med ett anteckningsblock i handen. Det här var för länge sen, långt innan begreppen hade myntats. Det jag försöker komma fram till är, har någon av er drömt att ni har dött?

"i mitt skrivande" - vilket skrivande??

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det nån knapp där man kan uppdatera inläggen? Min metod är att gå tillbaka till sidan före och sen tillbax igen. Ibland när inte detta funkar måste jag logga ut och logga in igen. Verkar inte optimalt.

Du trycker på den gröna dubbelpilen på skärmen upptill eller använder F5-tangenten.

Link to comment
Dela på andra sajter

oregelbunden böjning använder jag som t.ex.

nysa - nös - nusit

och

nypa - nöp - nupit

Men många använder sig av:

nysa - nyste - nyst

..... så både nös och nyste fungerar.

Jag säger nysa - nös - nyst och nypa - nöp - nypit/nypt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...