Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
  SadamJR sa:
Vissa dar är denna dumma chatt ett andningshål. Är det bara jag som tycker det?

Ja alltså... vadå vissa? 😛

Postat

blev lite nervös när jag såg att det var festbilder från i lördags i IFB's promotionfilm för deras skiva, men jag var som tur var inte med xD

Postat

Om sex minuter är min findus texasbiff med grillsås klar. Vad tycker ni om dessa färdigrätter? Tycker själv att fiskgratängerna är de bästa.

Postat
  Fidden sa:
fiskgratängerna är de enda som funkar tycker jag.

För att det inte är nått kött i dom din ålätare. Håller på att tänka ut nåt mer miljövänligt till julbordet. Det är inte lätt.

Postat
  Fidden sa:
Det verkar som Gote jobbar häcken av sig idag.

Jo, precis färdig med mötet. Började 09:00. 😄

Postat

vad najs det skulle vara med en riktigt kraftfull laptop och inte en som var inhandlad på striktast möjliga budget.

Postat
  Gote sa:
Jo, precis färdig med mötet. Började 09:00. 😄

ouch... har ni en manual för hur ni ska gå tillväga på ett möte förresten? 😄

Postat
  Fidden sa:
ouch... har ni en manual för hur ni ska gå tillväga på ett möte förresten? 😄

Nej, men vi bjöd på glögg till tre-kaffet, och det hade vi skrivit en manual till. 😄

Har en massa amerikanska kollegor som aldrig sett glögg innan, så det kändes viktigt att de gjorde det rätt. 🙂

Postat

Jaehär. Spelar Dragon Age, ett av de bästa rollspel jag har stött på på riktigt jäkla länge. 😆 Sjukt jävla bra. Jag älskar det! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.