Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

öööh var helt cp igårkväll 🙂

vid 17 drog jag hem te clara. Där börja hon laga lite mat å stuff till sig och medan hon gjorde de gick jag å kolla på tv... jag typ... försvann direkt när jag la mig i soffan...hehehe.. sen småväckte hon mig hela tiden å då fick jag för mig att det var idag (imorgon igår)... och helt cp... måste ha drömt något om kemi för alla gångerna hon väckte mig fick jag för mig att någon kemigrej var fel och att dagen inte stämde med formlerna 😛

Märker att du har annammat min metod med talspråk. Läser ifatt. Beware or be square.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Vilka mysiga drömmar ni har. Inatt drömde jag att jag var en massmördare, fast jag vet inte riktigt hur jag mördade dem. de liksom bara dog när jag var i närheten. tror jag var "döden", fast utan lie. Det var en lång allé av träd utmed vägen också, vilken jag mördade den också. Dock med yxa och kniv den gången. De ringbarkades.

Har läst nånstans att om man drömmer att man dör så dör man oxå, i sömnen alltså. Undrar hur dom kan veta det, dom som skrev det. Har själv vilda drömmar. Har även haft "lucid dreams" tror jag att det heter, "klardrömmar" tror jag att det heter på svenska under en tid när jag försökte involvera drömmarna i mitt skrivande och sov med ett anteckningsblock i handen. Det här var för länge sen, långt innan begreppen hade myntats. Det jag försöker komma fram till är, har någon av er drömt att ni har dött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man får veta att man har ett halvår kvar att leva åker man ju jorden runt och lever livet osv, men om man får veta att man har tio år kvar att leva, vad gör man då?

Sparar, så att man har råd med allt det där det sista halvåret?

Link to comment
Dela på andra sajter

På 70talet skrevs det om japan och japanerna att landet var så förorenat att folk gick omkring med andningsskydd för att inte förgiftas, med vidhängande bilder. I själva verket var det fotografier av förkylda människor som bar mask för att inte smitta ner andra, genom att tex nysa på dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det nån knapp där man kan uppdatera inläggen? Min metod är att gå tillbaka till sidan före och sen tillbax igen. Ibland när inte detta funkar måste jag logga ut och logga in igen. Verkar inte optimalt.

Det brukar finnas en uppdatera-knapp i webbläsaren som ser ut som en snurrad pil. Eller F5 eller Ctrl-R.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...