Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Ugh, var ute på promenad. Var sjukt svårt att motivera sig för att gå ut och ströva i -10 grader när man mest bara vill sova.

Så jag fick helt enkelt hoppa över det där med motivation och bara gå ändå... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

öööh var helt cp igårkväll 😛

vid 17 drog jag hem te clara. Där börja hon laga lite mat å stuff till sig och medan hon gjorde de gick jag å kolla på tv... jag typ... försvann direkt när jag la mig i soffan...hehehe.. sen småväckte hon mig hela tiden å då fick jag för mig att det var idag (imorgon igår)... och helt cp... måste ha drömt något om kemi för alla gångerna hon väckte mig fick jag för mig att någon kemigrej var fel och att dagen inte stämde med formlerna 🙁

😆 jag sov från 18 till 21 (först somnade jag på skrivbordet när jag pluggade en kort stund med) sen från 22.30 till 8.30.

tänk om man kan ha bra dygnsrytm nu 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan! Nu löste sig problemet i lura k9 tråden...

och jag känner mig faktiskt lika mycket som boven i dramat..... Fick ett mail av killen som han borde skickat det första han gjorde.... men naturligtvis så var det så personligt att han inte ville göra det.... men men....

Bra att höra.

🙁 jag sov från 18 till 21 (först somnade jag på skrivbordet när jag pluggade en kort stund med) sen från 22.30 till 8.30.

tänk om man kan ha bra dygnsrytm nu 😆

Bra dygnsrytm?? Du och Pazo kommer ju sitta uppe hela nätterna och supa/knarka/hångla osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

öööh var helt cp igårkväll 😆

vid 17 drog jag hem te clara. Där börja hon laga lite mat å stuff till sig och medan hon gjorde de gick jag å kolla på tv... jag typ... försvann direkt när jag la mig i soffan...hehehe.. sen småväckte hon mig hela tiden å då fick jag för mig att det var idag (imorgon igår)... och helt cp... måste ha drömt något om kemi för alla gångerna hon väckte mig fick jag för mig att någon kemigrej var fel och att dagen inte stämde med formlerna 🙁

Såna drömmar är härligast 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag drömde att hon en tjej från Argentina som jag snackar en massa med på msn hade åkt hit för att vara med mig. Och vi gjorde lite roliga saker sådär och så var vi en del inne hemma hos mig. Och vi började kramas och jag var kär i henne och jag är rätt säker på att hon var kär i mig... men sen åkte hon hem och jag vaknade och blev sjukt besviken 🙁

EDIT: Liksom hon fick låna min tröja och vi ville inte släppa taget när vi kramades och så.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka mysiga drömmar ni har. Inatt drömde jag att jag var en massmördare, fast jag vet inte riktigt hur jag mördade dem. de liksom bara dog när jag var i närheten. tror jag var "döden", fast utan lie. Det var en lång allé av träd utmed vägen också, vilken jag mördade den också. Dock med yxa och kniv den gången. De ringbarkades.

Link to comment
Dela på andra sajter

då börjar man ta chanser som fan, eftersom man vet att man inte kommer dö ändå förrän om 10 år. jag skulle nog prova att hoppa från 10000m utan fallskärm och att mucka med nåt kriminellt MC-gäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

då börjar man ta chanser som fan, eftersom man vet att man inte kommer dö ändå förrän om 10 år. jag skulle nog prova att hoppa från 10000m utan fallskärm och att mucka med nåt kriminellt MC-gäng.

Nejnej, man är lika dödlig som vanligt. Man har nån sjukdom som gör att man kommer dö om tio år bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men FÖR FAN dårå...

Hade en sån 50cl flarra halvfull med vatten från imorse, men häller ut det för att fylla på med nytt, kallt från kranen.

Mums, då jag är törstig så in i bomben. Men ffs, de har ju dräpt vattnet för de håller på gräver, nu har jag ju inte ens det ljumma vattnet. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...