Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

mja, tyckte det var ett snällt skämt. Skojar ju bara lite om deras hår. men du har väl rätt. 😱

Jag ser ingen fara. Du kunde antagligen bytt ut skämtet mot Pazo när han hade sitt afrokrull, och alla hade skrattat. Folk är bara stenrädda för rasister och för att bli tagna som rasister.

Alltså, ingen direkt pik mot någon. Bara ett konstaterande.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, skämtet hade ju blivit 100gånger bättre me Pazo! 😱

Om man "känner" personen i fråga och vet att han tycker det själv är roligt så e det ju lugnt. Plus att skämtet blir mer personligt och roligare.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

ja, skämtet hade ju blivit 100gånger bättre me Pazo! 😲

Om man "känner" personen i fråga och vet att han tycker det själv är roligt så e det ju lugnt. Plus att skämtet blir mer personligt och roligare.

Finns dock en risk även i det. Jag vet att jag skämtar way för mycket ibland, och gränsar till att vara oförskämd. Jag jobbar dock på det. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså, missförstå mig rätt här,

jag tycker inget ont om utlänningar men just alla araber som ringt och har velat köpa min bil har strulat till det rejält vad gäller att missförstå mina tydliga beskrivningar i anonnsen. Är inne på tredje köparen på bilen till helgen, och han var svensk och förstod allt jag sade så det kändes mer hoppfullt bara. Det var min poäng! Im not a rasist 😲

😄

Man kan inte missförstå någon rätt eller fel. Antingen förstår man någon rätt eller fel eller så missförstår man någon kort och gott.

Förstå mig rätt, skulle du ha skrivit.

Varför är du inte rasist?

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni sett Stevie Wonders nya bil?

Näe inte han heller

HAHAHAHAHA

...va kul 😱

Finns faktiskt en äkta grej om detta. SW skulle vinna ett fint pris som skulle delas ut via satelit. Ljudlänken försvann och den stackars programledaren yttrade: Om stevie inte kan höra oss kanske han kan se oss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...