Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Och det är som vanligt två pers som förstår, eller låtsas att dom gör det.

Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck?

"makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck?

"makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska

Och mansikka betyder jordgubb har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck?

"makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska

Av detta blir det om det griper omkring sej i bekantskapskretsen bara jargong, vilket jag tycker är

ett slöseri med tid. Hade inte dingbats inlägg något med matte att göra, men vad betyder det? Är det inte

två olika saker. I det ena fallet vill man känna sej smart, i det andra fallet är det väl något annant man är

ute efter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår mej inte på folk som loggar in och sen bara sitter och glor, eller folk som loggar in och sen

gör ett inlägg och loggar ut. Nä, om man loggar in här borde man ha en skyldighet att göra minst

fem inlägg innan man kan logga ut.

Förstår mig inte på folk som loggar in utan att bara sitta och glo eller folk som gör flera inlägg

och särskilt i samma tråd med andra personers inlägg emellan i samma tråd och först därefter

loggar ut. Och om man loggar in här så borde man ha en skyldighet att aldrig stava mig som

en felstavning av månaden maj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck?

"makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska

Hyvää! ☺️

Trodde du menade maracas, som faktiskt heter maraca i singular har jag relativt nyligen lärt mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...