Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

hehe, då vet jag precis hur overkill o pazo kommer må idag, om de inte sovit nåt. Var en mycket märklig dag igår, satt och nickade till medan jag skrev på datorn exempelvis 😠

Är inte det fullt normalt??

🙁

Så gör jag ALLTID om jag inte fått de minst 10 timmar jag måste ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår mej inte på folk som loggar in och sen bara sitter och glor, eller folk som loggar in och sen

gör ett inlägg och loggar ut. Nä, om man loggar in här borde man ha en skyldighet att göra minst

fem inlägg innan man kan logga ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår mej inte på folk som loggar in och sen bara sitter och glor, eller folk som loggar in och sen

gör ett inlägg och loggar ut. Nä, om man loggar in här borde man ha en skyldighet att göra minst

fem inlägg innan man kan logga ut.

Håller med fullständigt! Borde va en regel!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner att jag är lite oartig som inte har kommenterat saker och ting här idag och igår. Jag ska isåfall bara säga att jag har läst allt och jag är glad för er skull, Pazokill, och roligt att du har kommit igång och ritat Fidden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner att jag är lite oartig som inte har kommenterat saker och ting här idag och igår. Jag ska isåfall bara säga att jag har läst allt och jag är glad för er skull, Pazokill, och roligt att du har kommit igång och ritat Fidden.

En och annan kanske hoppas att du haft nåt viktigare för dej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick hjälpa till med läxa. Hightechmatte i sexan ju 🙁 Använder jämt miniräknare så det är halvsvårt att förklara begrepp.

Ål lät inge gott å inte rödkål...

men däremot maxmål..

Å till helgen på det kanske,

månne en redig skål

Matten på mellanstadiet är djävulsk. Den liknar ingenting. Pinsamt när man ska assistera och får räcka

upp handen själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...