Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)

Fan vad klantigt... gissa vem som stukade foten... gick ut barfota i frosten och trampade på något vasst med andra foten.. stödjer sig på den stukade foten som viker sig.... och drar knäet i backen....

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fan nu har jag sådär jobbigt igen. Alla ljud låter jätte högt och lika högt. Tangent bordet låter som om någon slår på en liten bongo.... chassifläkten i datorn låter som en bilmotor.... vattenkranen är helt outhärdlig att spola i just nu

Link to comment
Dela på andra sajter

hihi, rätt kul att rita/måla ändå ☺️

second3.png

Typisk sån grej jag vill ha men inte känt att jag har råd. Och inget jag prioriterat heller förstås för man är ju inte ens i närheten av att ha talang. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

haha har SMS grälat med honom hela morgonen nu.... har sagt att ha har idag på sig annars så kommer jag att kräva att köpet hävs.... då måste jag ju prata med konsumentverket och kanske göra en polisanmälan med. Men han bar mig dra åt helvete och var så otrevlig att jag skitter i honom nu....

Vore nästa n kul att hänga ut honom här med.... lite barnsligt vore det .. men kul som sagt....

Personnummer?

Link to comment
Dela på andra sajter

mäh, jobbiga bilköpare! 😑 Har lust att bara skita i han som velar och ta köparen som stå näst på tur. Han var iaf svensk och verkade seriös. Inte såhär:

"-jag kunde visst inte komma idag"

"-jag skickar min polare istället"

"-får inte tag i min polare"

"-jag har visst inga pengar förräns på fredag"

😠🙁

Börjar bli en del intressanta formuleringar, svenskar kontra invandrare här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det henne du har kritat av, inte alls dumt.

nä, än så länge blir det som det blir när jag ritar, kan nog inte måla av någonting... fast å andra sidan var det ju precis så när man började med musik också, man gjorde nån grej på måfå, och så blev det en låt till slut. Det var ju först efter en ganska lång tid man kom på att man kunde ha en idé innan man började sätta ihop den 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...