Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Populära nyckelord:

  • Lysekil
  • Drama
  • Computer
  • Bårhus
  • Tranås

wtf 😛

Jag menar, ok att Lysekil är fint och Tranås är säkert jättefint det också, och computers och drama vill ju alla nyfärdiga gymnasieelever jobba med, men bårhus?

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Lägenhet 1 är ju studentkorridor kan man säga. Vet inte om man orkar det. På ett sätt kul men på ett sätt jobbigt om man hamnar me störande folk. Sedan var ju visserligen ett annat plus att motionshall/volleybollplan, bastu, solarium, bordtennis, livsmedelsaffär, restaurang var gemesamma lokaler. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag bodde på internat och tyckte att det vart jobbigt. Så jag skulle ju välja bort det Men kolla om det verkar vara bra folk som bor där....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bodde på internat och tyckte att det vart jobbigt. Så jag skulle ju välja bort det Men kolla om det verkar vara bra folk som bor där....

Jag läste "internet"... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

mäh, jobbiga bilköpare! 😆 Har lust att bara skita i han som velar och ta köparen som stå näst på tur. Han var iaf svensk och verkade seriös. Inte såhär:

"-jag kunde visst inte komma idag"

"-jag skickar min polare istället"

"-får inte tag i min polare"

"-jag har visst inga pengar förräns på fredag"

😆😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Måste skaffa hagelbössa och skjuta lite kråkor här hemma tror jag. Lite jobbigt när det tagit över hela stället. Lär ju behöva smärtsilande för att göradet mildare eftersom det är kråkor av den typ jag har inneboendes i näsan jag pratar om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blå tåget- Staten och kapitalet.... läs den

Konstigt att du ska vara hög då du läser iofs

Ja, det låter vettigt. Hade nån tanke på nån nationalteatern-text också, men ditt förslag är minst lika bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...