Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)

haha har SMS grälat med honom hela morgonen nu.... har sagt att ha har idag på sig annars så kommer jag att kräva att köpet hävs.... då måste jag ju prata med konsumentverket och kanske göra en polisanmälan med. Men han bar mig dra åt helvete och var så otrevlig att jag skitter i honom nu....

Vore nästa n kul att hänga ut honom här med.... lite barnsligt vore det .. men kul som sagt....

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

alltså både hans artistnamn och IRL namn har jag ju... vet vad hans flickvän heter och vart hon bor med...... skulle vara kul att skicka blommor till henne kom jag just på..... men det skulle ju ses som ett hot så därför tänker jag inte göra det

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Näe jag är inte för gammal för att kolla på julkalendern.... jag är bara lite efter.....

ang inlägget jag gjorde ovan altså...

Link to comment
Dela på andra sajter

hej! vi har flyttat. började lite smått vid ett som stora tidsoptimister, men insåg rätt snart att vafan det här kommer ta sjukt lång tid. i alla fall så höll vi på till klockan 2 😄 20:50 ringde jag till star 1 och sa att vi nog blir 10 minuter sena med vår släpkärra, då sa hon att det var lugnt och att vi kunde lämna nycklarna imorgon (vi hade hyrt den till 21). men vi använde den till 2 😳 sen efter det var det ju megakaos här i lägenheten så då fick vi styra upp det lite och började pilla lite. sen var klockan tjugo i fem och då sa vi att nä det är ingen idé att sova.

och fy fan vad tunga mina flyttlådor var, helt sjukt...

jobbigt värre ju. 🙂 Ni kommer sova som stenar i natt och aldrig vakna igen. Håll oss uppdaterade om hur allt går. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick förresten två erbjudanden på studentlägenheter som jag sökt, såg jag idag!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄

😳

🙂

Ena lägenheten låg två hållplatser bort. Fatta va soft. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag skar dom i min halsböld för sista gången iallafall. Fan vad skönt, det finns ingenting obehagligare än en kniv rätt ner i halsen. 😳 Nu är det pencilin som gäller tills jag dödat dom sista bakterierna. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

gött att det snart e över. låter förjävligt det där.

själv har jag ett nageltrång jag skulle behöva operera. Gått med konstant smärta i över ett år, det e svullet, varar och blöder. yäy!

Link to comment
Dela på andra sajter

mina två erbjudanden:

1. 18,5 kvm, delat kök för 3300kr. Möblerat, 10månadershyra, el, värme ingår.

2. 25kvm eget kök, för 3800kr, internet ingår.

visst låter första egentligen bäst men just den blir ledig från 1 Jan medan jag har kontrakt här tills 1 Feb, så blir att betala dubbla hyror den månaden ifall jag väljer första. Det tjänar jag ju visserligen igen på sommaren när det är hyresfritt i 2 mån. Sedan är andra lägenheten större och har eget kök, fast den landar väl på 4000 med el,värme.

hm.. määh! svårt.. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...