Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Matte på SU.

käy!

e ledig imorn, måste stiga upp tidigt imorn och plugga matte, kanske dags o sova snart då.

Fastnade dock på softairgun forumet. 😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

hej! vi har flyttat. började lite smått vid ett som stora tidsoptimister, men insåg rätt snart att vafan det här kommer ta sjukt lång tid. i alla fall så höll vi på till klockan 2 😄 20:50 ringde jag till star 1 och sa att vi nog blir 10 minuter sena med vår släpkärra, då sa hon att det var lugnt och att vi kunde lämna nycklarna imorgon (vi hade hyrt den till 21). men vi använde den till 2 😕 sen efter det var det ju megakaos här i lägenheten så då fick vi styra upp det lite och började pilla lite. sen var klockan tjugo i fem och då sa vi att nä det är ingen idé att sova.

och fy fan vad tunga mina flyttlådor var, helt sjukt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har arbete ett egenvärde i sig? Det tror inte jag, inte för min del alltså.

Läste idag i tidningen också att knappt 70% av Sveriges män kan tänka sig att arbeta utan betalning.

??

hjärntvättade...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fan! Fick virus igen när jag reggade en användare på Myspace så de kan dra åt helvete nu....

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Haha! De coola damkläderna försvan med augusti ljuset och kommer åter i maj dock...

Det var en så ball färg på naturen nu att min hund inte syntes när jag var ute med henne. Hennes päls och ögon var ett grymt camouflage i frosten..

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! De coola damkläderna försvan med augusti ljuset och kommer åter i maj dock...

Det var en så ball färg på naturen nu att min hund inte syntes när jag var ute med henne. Hennes päls och ögon var ett grymt camouflage i frosten..

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

hej! vi har flyttat. började lite smått vid ett som stora tidsoptimister, men insåg rätt snart att vafan det här kommer ta sjukt lång tid. i alla fall så höll vi på till klockan 2 😄 20:50 ringde jag till star 1 och sa att vi nog blir 10 minuter sena med vår släpkärra, då sa hon att det var lugnt och att vi kunde lämna nycklarna imorgon (vi hade hyrt den till 21). men vi använde den till 2 😉 sen efter det var det ju megakaos här i lägenheten så då fick vi styra upp det lite och började pilla lite. sen var klockan tjugo i fem och då sa vi att nä det är ingen idé att sova.

och fy fan vad tunga mina flyttlådor var, helt sjukt...

SOV!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...