Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

jag kunde förresten inte sova inatt, eller möjligtvis en halvtimma eller så för jag vet att jag drömde något under en kort period... kollade inte på hockey heller då alltså, eftersom jag tänkte att ajg nog behövde en god natts sömn 😏

Postat

Vaknade vid fyratiden med den värsta halsvärken du kan tänka dig. Bölden är inte helt borta än. Tur att jag har tid inbokat kl nio på Huddinge sjukhus för nästa omgång dränering av den...hur jävla obehagligt det är att få en kniv nerkörd i halsen är det bättre än den smärta jag vaknade med imorse. Tur att jag fick smärtstillande med mig hem åtminstone, annars hade jag fan hoppat ut genom ett fönster.

Postat

jag har ingen känsel iknät så jag kan peta och hålla på på det 😏 det är ju bra för då kan jag nog ha byxor kanske på mig och det är ju en fördel. måste leta upp andra byxor också

Postat (redigerat)

Dårå? 😏

Oh, för sent kanske... menneh, den kommer väl upp på play antar jag. 😛

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.