Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Har du lagt till "– Sweden" i stad/plats så att alla som inte pratar svenska på detta svenska forum vet i vilket land Sveriges fjärde största stad ligger?

Tror det är ifall han åker vilse på en containerbåt så behöver han bara gå in på ett internet-café var som helst i världen, sen kollar han längsta så hittar han hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Det låter inte alls kul. Ingen fara med stämbanden?

Så småningom, nej. Just nu låter min röst inte helt olik en Barry White som druckit sig redlös på whisky. 🙂

Det förklarar ju saken.. sådär ont vet jag nämligen ingen som har haft av körtelfeber, men jag ville inte säga det för att det kunde tolkas som ett slag mot din manlighet xD

Men då är ju allt ok, en böld i halsen låter som ett riktigt helvete. Tur att det är över nu (eller snart iaf).

Jag var misstänksam från början. Allt jag hade var ont i halsen lixom, det finns många fler symptom för körtelfeber än så. Jag hade inte ens feber! Jävla inkompetenta läkare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland luktar och smakar det för jävligt när dom skär upp en sån där böld.

Det var bara blod, så det var ingen fara. Visst, spotta ut blodklumpar i en halvtimme kanske inte är det roligaste du kan göra en måndagseftermiddag. Men det var inte illaluktande var åtminstone.

Jag arbetar mig förresten igenom inlägg som du brukar göra. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar hur många sidor ni hade skrivit sen sist, verkar ha varit en del.

För övrigt är halsvärken tillbaka, vilket enligt läkaren tyder på att inte hela bölden är borta än. Great...tur att jag har smärtstillande åtminstone. Som smakar AAAAAAPA! Och HOOOOOOOOOORA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...