Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Soffan jag skulle köpt av en som bor här precis brevi fick jag inte köpa... ringe han innan å han bah, nä den är inte till salu längre...FFS!!!

Sen de första jag gör när jag går ut på internet är att gå in på blocket å hittar direkt en kille här i uppsala som säljer två sånna likadana soffor! WOHO!

Imorgon är en av dem min! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Soffan jag skulle köpt av en som bor här precis brevi fick jag inte köpa... ringe han innan å han bah, nä den är inte till salu längre...FFS!!!

Sen de första jag gör när jag går ut på internet är att gå in på blocket å hittar direkt en kille här i uppsala som säljer två sånna likadana soffor! WOHO!

Imorgon är en av dem min! 😕

Vad gör du om du märker att en av de sofforna säljs av honom du inte fick köpa av och när affären nästan är i hamn, så säger han att den inte är till salu längre.

Du frågar då varför och han svarar "jag säljer inte till DIG!".

Vad gör du då?

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör du om du märker att en av de sofforna säljs av honom du inte fick köpa av och när affären nästan är i hamn, så säger han att den inte är till salu längre.

Du frågar då varför och han svarar "jag säljer inte till DIG!".

Vad gör du då?

😲

jag frågar. Varför det?

Link to comment
Dela på andra sajter

nu har jag hjälpt farsan att beställa en ny dator till jobbet. Från dell. Det tog 1,5 timma.

Läste i nån tråd här på Forumet att Dell var skitkassa. Men det tror jag inte ett dugg på! Fått för mig att de gör bra grejer.

Han hade skrivit att det inte är konstigt att de gör reklam för sin kundsupport och att de har mycket sådant, de gör ju skitkassa datorer...

Nä nä

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...