Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

GEEEEE MIG EN FRUUUUUU

DET ÄR SÅ ENSAMT NU NÄR DET HAR BLITT ADVENT

MOT MIN NATUUUUUUR

ATT KNULLA RUNT MED FRÖKEN HÖGER/VÄNSTERHÄNT

Hörde syrran sjunga jackson brownes rosie som godnattsång för sina barn. Hon blev smått förvånad

när jag talade om för henne vad texten handlar om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag lägger mig nu så kanske jag somnar om en stund. Och då kanske jag vaknar om en längre stund... och sen är det typ morgon och sånt.

Man går och hämtar en kopp kaffe, bär med sig den till datorn och så kollar man ifall någon skrev något här under natten.

Sen frågar man Gote ifall han sett Crash i helgen, ifall han ser havet, ifall Fidden sett hockey under natten. Tjatar på Pazo att han skall sluta

med nerdlab, frågar killis ifall han sett <random film på voddler>.

Sen, rätt vad det är, så får man gå och lägga sig och sova igen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag lägger mig nu så kanske jag somnar om en stund. Och då kanske jag vaknar om en längre stund... och sen är det typ morgon och sånt.

Man går och hämtar en kopp kaffe, bär med sig den till datorn och så kollar man ifall någon skrev något här under natten.

Sen frågar man Gote ifall han sett Crash i helgen, ifall han ser havet, ifall Fidden sett hockey under natten. Tjatar på Pazo att han skall sluta

med nerdlab, frågar killis ifall han sett <random film på voddler>.

Sen, rätt vad det är, så får man gå och lägga sig och sova igen...

jag tycker det är värst när klockan blir typ 22-23 nån gång och man inser att fan nu är det kvällen nu ska man väl kanske sova då 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju riktigt spännande i längsta! Dingbats ligger 6 inlägg före Fidden, Pazo och debatt ligger lika och Pico är två inlägg före Sadam och Neosus är tre inlägg före Gote!

Oj då, haru sett på fan! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...