Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

shit! när jag var lunarnörd med! jag och alex började med lunar och höll på och designade presentationer och sålde såna för vad det nu hette (pro?), hängde med alla coola designerkillar osv 🥰 sen tröttnade jag på designandet, det gjorde inte alexander och det är han som fått jobb med 30 000 i månadslön nu 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden eller Micke eller nån... nån som ser vad som gör att $_POST["submit"] aldrig blir satt?

<?php
 if (!isset($_POST["submit"])) {
 ;
 } else {
$email = $_POST["email"];
$message = $_POST["message"];

if (substr_count($email, "@") == 1) {
  echo $email . " kuk " . $message;
}
 }
?>

...

<form id="buymail" action="index.php?loc=buy&pikachu=yes" method="post">
  <p><input type="text" id="email" style="font-size: 10px; width: 200px" value="Your e-mail address" onblur="if(this.value == '') this.value = 'Your e-mail address'" onfocus="if(this.value == 'Your e-mail address') this.value = ''" />
  <textarea id="message" style="font-size: 10px; font-family: sans-serif; width: 90%" onblur="if(this.value == '') this.value = 'What do you want?'" onfocus="if(this.value == 'What do you want?') this.value = ''">What do you want?</textarea>
  <input type="submit" id="submit" style="font-size: 10px" value="Send" />
  <?php if(isset($_GET["pikachu"])) echo '<span style=\'font-weight: bold; padding-left: 5px\'>Your request has been sent!</span>' ?></p>
</form>

🥰

står ju tydligt där på slutet att du är ur form? 😲

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...