Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Vad tycker du om min steely dan-spam?

Jag gillar den, verkligen

not.

Kan inte riktigt komma ihåg om jag hört han nån gång men jag hade en polare som gillade honom och han hade generellt sett förbannat dålig musiksmak så jag nöjer mig med att leva i tron att steely dan inte är nåt för mig.

Redigerat av therocker
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar den, verkligen

not.

Kan inte riktigt komma ihåg om jag hört han nån gång men jag hade en polare som gillade honom och han hade generellt sett förbannat dålig musiksmak så jag nöjer mig med att leva i tron att steely dan inte är nåt för mig.

Steely dan är ett band.

God morgon allihop.

Allas julavatarer e borta :S

VARFÖR kan man inte få en smiley på :S ?

Link to comment
Dela på andra sajter

debatt, man kan gå in på sin profil, under sin bild, i menyn där det står "alternativ" väljer man "visa medlemmens inlägg". I ditt fall får man 303 sidor, och det är 25 inlägg per sida där (inte 30 av nån anledning), så 303*25=7575.

Link to comment
Dela på andra sajter

debatt, man kan gå in på sin profil, under sin bild, i menyn där det står "alternativ" väljer man "visa medlemmens inlägg". I ditt fall får man 303 sidor, och det är 25 inlägg per sida där (inte 30 av nån anledning), så 303*25=7575.

😲

jag får minsann bara ett felmeddelande när jag försöker göra så , alltså, kolla på folks inlägg 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...