Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Jag tycker Lady Gagas nya låt Bad Romance e riktigt cool och skön av någon anledning.. 😛

"Rara a, a ,a rara mama ramamma, gaga, olala. waldja la bad romance".... eller vad hon sjunger e sjukt gött. 😄

alltså denna http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

videon e dock knäppast ever.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Typ som den här klockan:

backwards.gif

Vi hade en sån i ett klassrum för många år sedan. Visarna gick baklänges så man kunde ändå utläsa vad klockan var.. man blev rätt snurrig efter en stund.. 😛

Sån har jag, men där rör sig timvisaren också (realtid!)... Den sitter på altanen, skitkul framåt kvällarna när folk blir onyktra och vill veta vad klockan är.

Link to comment
Dela på andra sajter

hey, de e väl för bövelen bara att flytta klockan nio lite....närmre tio.

kan tänka mig att om man gör det med ettpar tusen decimaler, så bli avvikelsen från den teoretiskt riktiga positionen rätt så minimal -och riktigt svår att påvisa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer ikväll då?

Tipsextranostalgin har ju redan börjat, men jag kommer gå över till Canalö Plus Extra för att se Blackburn-Stoke och inte Man City-Hull på SVT1. Kommer zappa över till ViaSat Sport också lite grann för Bournemouth-Notts County.

Har inte hängt med i tennisen - är det så att Söderling är kvar? När spelar han i så fall nästa match? Idag? Nu?

Ikväll ska jag jobba .... med min debut-cd. Kul jobb.

Imorgon ska jag på Första Adventsmiddag till morsan och förbereda lite julpynt inför de som hälsar på under helgerna framöver.

😛

pizza Bombay på gång - premiär, aldrig ätit den. Hämtas om 4 minuter!//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Lady Gagas nya låt Bad Romance e riktigt cool och skön av någon anledning.. 😛

"Rara a, a ,a rara mama ramamma, gaga, olala. waldja la bad romance".... eller vad hon sjunger e sjukt gött. 😄

alltså denna http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

videon e dock knäppast ever.

Tycker vissa delar liknar lite gammal euro, typ e-type och sånt

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...