Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Huvvet började gunga när harmonicamikes munspelssolo drog igång....å nu gitarrdängor! Shit, impad!

tackar ☺️

Sadam: det beror väl egentligen mest på hur länge man behöver jobba o så 😄 vad spelar du själv? byteshandel är ju normalt bäst 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Yepp, nu kanske man kan träffa Kjell och Bibban på helgerna igen, dom har ju varit konstant borta några månader nu...

Edit: stava kan jag inte ens nykter

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar verkligen detta forum.

Jag gillar mycket på forumet, men allt som oftast orkar jag inte med när det spårar ur med personangrepp och skit i trådarna. det gör att jag inte orkar vara så aktiv som jag kanske egentligen vill. Jag vill kunns skriva "jag tycker bättre om mac än PC" eller "personligen är jag nöjd med mina monitorer" utan att få skit för det.

Men det finns massvis å läsa såklart, och gott om trevligt folk 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är inte mycket för julmusik, det e så klyschigt.

Sedan spelade jag på julbord 12 gånger eller nått förra julen så är galet trött på alla jullåtar. 😛

Alltså det är inte Rudolf med röda mulen och Nu tändas tusen juleljus. Det är låtar som egentligen inte har nånting med julen att göra men som jag av nån anledning tycker passar bra i ett julsammanhang. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte bildbehandlingsprogram. Hur fan gör man rent ut sagt?

Öppnade ett nytt dokument i mitt sånt program i storleken ca 28 cm x 12 cm - som ska vara som omslagsblad till cd-boxen.

Men varför blir den petrolblå som utgångsfärg/bakgrundsfärg, och inte vit för det första?

Sedan undrar jag hur man får in bilder i dokumentet också...

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...