Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Mer nostalgi. Jag tycker detta är seriöst bra xD

genren var helt ok på den tiden, då den inte blivit saboterad av auto-tunerhelvetet än 😄

Nej, autotuner är verkligen inget för mig. Har svårt att hålla mig för skratt när jag hör autotunade låtar, det låter liksom väldigt, tja, lökigt. Kalle Anka typ... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, autotuner är verkligen inget för mig. Har svårt att hålla mig för skratt när jag hör autotunade låtar, det låter liksom väldigt, tja, lökigt. Kalle Anka typ... 😄

precis. och då är ju nästan all musik idag autotunat eller melodynat. All kommersiell iallafall. Lågvattenmärket måste nästan vara den där versionen av One där Mary J. blige kompletterar U2.

Jag kräks ta mig fan. om man vill ha perfekta sinusvågor kan man väl spela dem på en synth istället 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men jag orkar inte hemsidor som inte funkar i opera eller safari för det är dom jag använder. Jag har firefox också men jag pallar definitivt inte en fjärde webbläsare. 😕

När jag försöker gå in där med IE6 så får jag en splashscreen som rekommenderar mig att byta till Chrome, Safari 4 eller Firefox 3.5, så det borde ju funka för dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...