Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Ja, men det funkar bäst så när man har det styrelseskicket. Sverige är ju en enhetsstat så därför bytte vi till en kammare 1971.

Ok. Det jag ville komma fram till är att usa har gått väldigt långt när det gäller att skydda sitt styresskick, demokrati,

för att undvika diktatur, och detta från allra första början. Priset är, och har varit, att landet blir svårt att styra.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

JAHA! Då var man ny-vaken igen mitt i natten.

Hockey är ju oftare roligare att spela på PC. Eftersom det oftast handlar om NHL då så är det mindre rinkar och det blir mera skott och mål än i forbolls spel. Dessutom så brukar man ju kunna tacklas och finta mera i hockeyspel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyfan va grym jag är!

Vaknade imorse av mig själv och fick lite smått panik! Har nämligen obligatorisk labb idag och jag kände på mig att jag hade glömt att ställa väckarn...

Så jag rusar upp ur sängen och kollar alla klockor som finns runtom... alla står på 6.00!!! Precis den tiden jag skulle ställt väckarn på men glömde 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

JAHA! Då var man ny-vaken igen mitt i natten.

Hockey är ju oftare roligare att spela på PC. Eftersom det oftast handlar om NHL då så är det mindre rinkar och det blir mera skott och mål än i forbolls spel. Dessutom så brukar man ju kunna tacklas och finta mera i hockeyspel.

Är ute efter vilket som är enklast att spela. Fotbolls- eller hockyspel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...