Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
  Overkill sa:
Ja, men det funkar bäst så när man har det styrelseskicket. Sverige är ju en enhetsstat så därför bytte vi till en kammare 1971.

Ok. Det jag ville komma fram till är att usa har gått väldigt långt när det gäller att skydda sitt styresskick, demokrati,

för att undvika diktatur, och detta från allra första början. Priset är, och har varit, att landet blir svårt att styra.

Postat

Tänk er en alternativ verklighet där tjejer är pervon tills motsatsen bevisats och killar förväntades bli vettskrämda av spindlar och Scary Movie 2.

k9 (oregistrerad)
Postat

JAHA! Då var man ny-vaken igen mitt i natten.

Hockey är ju oftare roligare att spela på PC. Eftersom det oftast handlar om NHL då så är det mindre rinkar och det blir mera skott och mål än i forbolls spel. Dessutom så brukar man ju kunna tacklas och finta mera i hockeyspel.

Postat

Fyfan va grym jag är!

Vaknade imorse av mig själv och fick lite smått panik! Har nämligen obligatorisk labb idag och jag kände på mig att jag hade glömt att ställa väckarn...

Så jag rusar upp ur sängen och kollar alla klockor som finns runtom... alla står på 6.00!!! Precis den tiden jag skulle ställt väckarn på men glömde 😆

Postat
  k9 sa:
JAHA! Då var man ny-vaken igen mitt i natten.

Hockey är ju oftare roligare att spela på PC. Eftersom det oftast handlar om NHL då så är det mindre rinkar och det blir mera skott och mål än i forbolls spel. Dessutom så brukar man ju kunna tacklas och finta mera i hockeyspel.

Är ute efter vilket som är enklast att spela. Fotbolls- eller hockyspel.

Postat

☺️

genomsnittstiden som folk hållit inne knappen senaste veckan är 2 timmar! 😮

😮

jag släppte efter 3 sekunder 😐

Postat
  Gote sa:
Inte direkt ett spel för mig... 😛

Eller så är det kanske precis det!

Försten till 2 minuter utan att köra in en gaffel i ögat vinner!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.