Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Most times in immediate succession: 6

Longest time taken: 8 hours > (no breaks)

Shortest time taken: 15 Seconds (not proud)

Most times in 24 hours: 23

Daily average: 3

Times in public: 3

Times in own mouth: 2

Times on own face: 2

Largest object inserted into anus: size 5B drum stick

Har inget med mig att göra så jag vet inte varför jag postar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det då bara jag som gillar Steely Dan?

never gonna do it without the fez on!

lyssnat på aja framförallt, sen fick jag showbiz kids av en jobbarkompis som snurrat några varv.

otäckt bra lirat och producerat. synd bara att sången inte är lika bra som allt annat.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag får öva på staterna i US lite mer. Klarade bara 5/50 på testet. 😆http://www.sporcle.com/games/states.php Inom nästa helg skall jag ha lärt mig alla, och var de ligger! Fixade ju Afrika på två kvällar.

Jo, vi vet att du kan alla Killis. 😄 Har du lyckats ragga någon tjej med det än?

Jag gissar att du tog New York, California, Florida, Colorado och Texas.

Link to comment
Dela på andra sajter

never gonna do it without the fez on!

lyssnat på aja framförallt, sen fick jag showbiz kids av en jobbarkompis som snurrat några varv.

otäckt bra lirat och producerat. synd bara att sången inte är lika bra som allt annat.

😄

Men det är framförallt låtarna som är bra. När det gäller sången ville Donald Fagen inte sjunga själv, men som jag ser

det passar hans röst perfekt till musiken. De har haft sångare som Robert Palmer m fl och det blev bara för slickat.

Fagen är dessutom den främste när det gäller att arrangera stämsång. Där kommer hans röst till sin fulla rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt att du kunde huvudstäderna förresten. 5p to Killis!

Sedan vill jag även läsa på om amerikansk politik. Visserligen är jag inte vidare intresserad av politik men vill bli mer almänbildad. Såg på en dokumentär häromdagen om röstningen när Obama blev tillvald. Insåg hur lite jag kan, vad tex "republikaner", "kongress", "senat" är för något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...