Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Ett tips kan vara att inte göra det... om det ändå redan är tjafs om att OT sprider sig till resten av forumet är sånt där vatten på kvarnen för dem.

Precis som Dingbats säger! Allmänt är bara till för musikrelaterade frågor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

SimCity är däremot världens bästa spel. 😛 Lirade det som fan förr.

Jag har aldrig fattat vad det går ut på eller hur nån kan köpa det!

Såg en demo en gång och inom en minut var jag uttråkad.

Vem vinner?

Räknar man målskillnad eller snabbast varvtid?

Jag förstår inte...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig fattat vad det går ut på eller hur nån kan köpa det!

Såg en demo en gång och inom en minut var jag uttråkad.

Vem vinner?

Räknar man målskillnad eller snabbast varvtid?

Jag förstår inte...

😆

måste förklara först då.

Spelet är inte som alla andra spel. Det har charm. 😛 Man skall bygga så stor och fin stad som möjligt. För att få en större stad, alltså fler invånare som vill flytta dit, så måste man göra staden attraktiv. Inte ha för höga skatter, bygga parker för familjer, och som borgmästare skall man engagera i alla möjliga saker för att folket ska bli glada. Alteftersom staden växer så måste man se till att ha en strukturerad infrastruktur så el, vatten och vägar kommer fram till alla bostäder och industrier. Mycket att tänka på alltså. 😄 Sedan kan det börja brinna, komma tornardos och t.o.m ufon!

Bra skit. 😎

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Avlivad?

😆

jo 😛 Tappade typ 40% av kroppsvikten sedan i somras, kräktes upp det mest, och blod i avföringen o smärtor när hon gick på lådan o så, då det va mest rätt mot katten.

Vi va hemma med en veterinär, och hon fick käka hur mycket räkor hon ville först, så det blev ändå ett bra avslut på nåt vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

jo 😆 Tappade typ 40% av kroppsvikten sedan i somras, kräktes upp det mest, och blod i avföringen o smärtor när hon gick på lådan o så, då det va mest rätt mot katten.

Vi va hemma med en veterinär, och hon fick käka hur mycket räkor hon ville först, så det blev ändå ett bra avslut på nåt vis.

Blev änna tung i bröstet nu...

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

måste förklara först då.

Spelet är inte som alla andra spel. Det har charm. 😆 Man skall bygga så stor och fin stad som möjligt. För att få en större stad, alltså fler invånare som vill flytta dit, så måste man göra staden attraktiv. Inte ha för höga skatter, bygga parker för familjer, och som borgmästare skall man engagera i alla möjliga saker för att folket ska bli glada. Alteftersom staden växer så måste man se till att ha en strukturerad infrastruktur så el, vatten och vägar kommer fram till alla bostäder och industrier. Mycket att tänka på alltså. 😛 Sedan kan det börja brinna, komma tornardos och t.o.m ufon!

Bra skit. 😄

Känner en kille som gått nåt sånt där stadsplanerarlinje/program... kanske kan intressera?

Själv förstår jag inte vem som vinner...

Nog inget för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Syftet med dSim City är ju att man ska bli den största bästa staden i landet. Då vinner man. Alternativt så ska man klara spelet genom att ta staden långt in i framtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man själv så är man...en lixom hahaha logiskt.. 😑

Fast jag tror man kan spela över internet oxå.. men vet inte riktigt hur det funkar

Lite som att lösa korsord, lägga patiens, spela datorschack eller brädspelet solitär

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...