Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

bläh 😉

Jo, Gynning är ju inte den vackraste men hon e sjukt likt. Trodde först det var hon, fast åkt med tidsmaskin lite grann.

EDIT: alltså, hon är ju inte ful eller så menar jag, hennes personlighet däremot är rätt bitchig och ytlig vilket jag har svårt för.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vill ha invite till Google Wave? Och som samtidigt kan förklara grejen? Det verkar jävligt lame. 😉

mja, jag fattar inte vad det skulle vara för skillnad mot Msn liksom. Vill däremot ha en invite till Voddler. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

mja, jag fattar inte vad det skulle vara för skillnad mot Msn liksom. Vill däremot ha en invite till Voddler. 😄

Kan inte skicka det tyvärr. 🙁

Och Wave är inte MSN. Wave är nån slags avancerad mailklient om du frågar mig. 😉 Mycket skumt och jag ser NADA användningsområde med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

När Wave funkar ordentligt även i Sverige är det tänkt att man ska koppla sitt jobb-, mobil- och hemnummer till sitt Google Wave-nummer. När någon då ringer till ens Wave-nummer ringer alla tre telefoner så får man välja vilken man vill svara i. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte skicka det tyvärr. 🙁

Och Wave är inte MSN. Wave är nån slags avancerad mailklient om du frågar mig. 😉 Mycket skumt och jag ser NADA användningsområde med det.

Jasså okej. Känns som att bara ännu ett sätt för Google i försök för att ta över världen. Som Google chrome, Gmail, köper upp Youtube, snart kommer deras operativsystem, deras egen mobil (som kanske redan kommit?). De vill inta monopol på allt känns det som.

Link to comment
Dela på andra sajter

När Wave funkar ordentligt även i Sverige är det tänkt att man ska koppla sitt jobb-, mobil- och hemnummer till sitt Google Wave-nummer. När någon då ringer till ens Wave-nummer ringer alla tre telefoner så får man välja vilken man vill svara i. 😉

Sen finns det väl fler användningsområden också iofs, men det är ett.

Link to comment
Dela på andra sajter

När Wave funkar ordentligt även i Sverige är det tänkt att man ska koppla sitt jobb-, mobil- och hemnummer till sitt Google Wave-nummer. När någon då ringer till ens Wave-nummer ringer alla tre telefoner så får man välja vilken man vill svara i. 😉

Det lät ju däremot som en rätt smart och smidig idé.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen finns det väl fler användningsområden också iofs, men det är ett.

Ah, men själva grundtanken har jag svårt att förstå. Men men, jag förstår kanske mer sen. Jag har kanske fel och detta koncept är framtiden. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tråkigt det där med din kisse...

Det är det som är jobbigt med att ha djur... Fast det är lätt värt det ändå tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, Gynning är ju inte den vackraste men hon e sjukt likt. Trodde först det var hon, fast åkt med tidsmaskin lite grann.

EDIT: alltså, hon är ju inte ful eller så menar jag, hennes personlighet däremot är rätt bitchig och ytlig vilket jag har svårt för.

Hon var väl med i en dokusåpa? Seriöst den dummaste människa jag råkat se någonsin, t.o.m. värre än Meral Tasbas och Linda Rosing är faktiskt en Einstein i jämförelse. Men jag tror att det hela var en bluff. Ingen människa kan väl vara så som hon var där i vad det nu var för nåt?! Väntar på att hon ska komma ut ur klädkammaren och bara avslöja att allt var ett skämt. Hon är säkert jättetrevlig och jätteintelligent egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...