Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

köpte förresten en baguett till lunch när jag var i kalmar. den kostade 49:-, vilket är snordyrt. Jag betalade med en hundralapp och killen i kassan bara stod där och typ "öööööh... ööööh" och pillade lite med några tjugolappar och mynt. Till slut var han tvungen att fråga sin kollega hur mycket jag skulle ha tillbaks i växel xD

(jag stod förresten och försökte viska lite diskret hur mycket det blev, men han fattade nog inte varför jag stod och mumlade siffror heller)

Link to comment
Dela på andra sajter

verkar som det blir en gammal hederlig fettofredag nästa fredag! 😉 då kommer josefine upp från linköping och amelie är redan här så då ska vi äta kladdkaka med nutella och glass och lyssna på vår fettofredagplaylist på spotify (den här: http://open.spotify.com/user/aseriesofhell...bwVES2dxVE1Xhu) och kanske dricka glögg! precis som i gymnasiet (förutom glöggen då)

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jaha! en vanlig onsdag... har blivit biten av en katt jag vill hjälpa... resultat: svullen tumme och svårt att spela instrument....

Stukad fot i en trappa.... resultat: Förklara för polisen varför jag haltade och inte ha hem för att pissa i parken....

Snygg tjej... Resultat; Telefon NR... Funderingar på om jag borde bli mera seriös i allt som handlar om min värd att göra....

Att hon är släkt med den som säljer kyrkan jag funderat på att köpa får mig att UNDRA.... gud.....!?

fan vad jag kommer vara bakfull om några timmar..... 🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...