Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

VAD BLEV DET MEMPAN!
jag håller mig nog till att det blev 1/3 ändå.

Det rätta svaret blev: .....wait... 😄 ...wait for it.! 😮 ............. . .

. ... . 3/4!

Jag tänkte faktiskt helt rätt i mitt tillvägagångssätt. Uträkningarna blev rätt omständiga men fick rätt till slut, efter drygt en timma.

Var ledig idag, har räknat 8h i skolan, känner mig rätt nöjd ändå.

jag vill ju veta om jag hade rätt 😄

Dåligt tålamod Fidden, du vet, det finns dom som faktiskt inte kan tillbringa 24/7/365 här.. 🙁😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Förut efter plugget gick vi till resturangen intill där vi tog en öl och var med på ett musikQuiz!

Vi sög. 🙁 Fick 16/40p. Men kul var det, skulle lyssna på låtar och gissa artist/titel mm. och vinnarna vann priser.

Vi vann inte....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska köpa en jacka. Nästan precis en likadant har jag haft men slitit ut och jag mätte nyss måtten på den.

Blev inte klokare av det. I måttabellen som anges i webbutiken i Tyskland som man kan beställa ifrån så stämmer inte måtten alls. Det är inte samma märke, men ändå samma typ av jacka...

Ärmarna är liksom 6 centimeter längre, men den är 8 cm kortare etc...

?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förut efter plugget gick vi till resturangen intill där vi tog en öl och var med på ett musikQuiz!

Vi sög. 🙁 Fick 16/40p. Men kul var det, skulle lyssna på låtar och gissa artist/titel mm. och vinnarna vann priser.

Vi vann inte....

Vad tycker du om att olsberg vill lägga ner offt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska köpa en ny jacka av samma typ av modell som min gamla utslitna. Men blir förbryllad över måtten.

Billig frakt och i Tyskland halva priset jfr m här.

Mina gamla jackas mått (som satt bra) var:

Den gamla:

Längd: 75 cm

Ärm: 62 cm

Bröst: 59 cm

Mage: 55 cm

Nu finns det tre storlekar jag funderar mellan i Tysklandsbutiken. Vilken ska jag välja?

Det "sjuka" är att jag möjligen skulle kunna tänka mig större omfång på bröstmåttet, men kortare ärmar än på min gamla...

Storlek 1:

Längd: 67 cm

Ärm: 67 cm

Bröst: 56 cm

Mage: 58 cm

Storlek 2:

Längd: 68 cm

Ärm: 68 cm

Bröst: 57 cm

Mage: 60 cm

Storlek 3:

Längd: 69 cm

Ärm: 69 cm

Bröst: 58 cm

Mage: 62 cm

Vad sjutton ska jag välja?

🤪

mat?//:debatt

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska köpa en ny jacka av samma typ av modell som min gamla utslitna. Men blir förbryllad över måtten.

Billig frakt och i Tyskland halva priset jfr m här.

Mina gamla jackas mått (som satt bra) var:

Den gamla:

Längd: 75 cm

Ärm: 62 cm

Bröst: 59 cm

Mage: 55 cm

Nu finns det tre storlekar jag funderar mellan i Tysklandsbutiken. Vilken ska jag välja?

Det "sjuka" är att jag möjligen skulle kunna tänka mig större omfång på bröstmåttet, men kortare ärmar än på min gamla...

Storlek 1:

Längd: 67 cm

Ärm: 67 cm

Bröst: 56 cm

Mage: 58 cm

Storlek 2:

Längd: 68 cm

Ärm: 68 cm

Bröst: 57 cm

Mage: 60 cm

Storlek 3:

Längd: 69 cm

Ärm: 69 cm

Bröst: 58 cm

Mage: 62 cm

Vad sjutton ska jag välja?

🤪

mat?//:debatt

Va äre för butik?

Jag har svårt att hitta bra jackor som passar mig. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du skall gå, osså frågar du hela tiden efter Step Forward-låtar. 🤪

Haha, kollade hans wikipedia nu. Straight edge, vegan och marxist? Gillade det här med:

"Dennis har dock under 2009 nyanserat betydelsen av sitt ställningstagande som Straight Edge då han nuförtiden enbart är nykterist i sin roll som scenpersonlighet och inte i sitt privatliv." 🤪

Har du hört AC4 förresten? Såg att dom skulle spela i Vänersborg till helgen, sjukt synd att man inte är där längre. Dom verkar ju iaf lite coola.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, kollade hans wikipedia nu. Straight edge, vegan och marxist? Gillade det här med:

"Dennis har dock under 2009 nyanserat betydelsen av sitt ställningstagande som Straight Edge då han nuförtiden enbart är nykterist i sin roll som scenpersonlighet och inte i sitt privatliv." 🤪

Har du hört AC4 förresten? Såg att dom skulle spela i Vänersborg till helgen, sjukt synd att man inte är där längre. Dom verkar ju iaf lite coola.

Angående det där med nykterhet så tröttnade många av de där gamla sXe-rävarna i Umeå på slutet av eran och sågs sitta i nån bar emellanåt med en öl i handen. Då ivf, var det inte någon som drack sig full iofs, men de kunde avnjuta en kall i alla fall.

Och nepp, inte lyssnat på AC4.

Edit: Diggar deras influenser på deras myspace iaf. Tar inte in mycket intryck från övriga världen.. 🤪

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...