Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

ärligt talat så är jag inte säker på att det är ett felaktigt beslut att stänga ner OT... Visst, det skulle vara väldigt trist, men hör detta snacket verkligen hemma här? Dessutom bidrar jag inte speciellt mycket på forumet längre eftersom jag till stor del tappat intresset för den tekniska delen av musikproduktion.

Nog blir man lite förvånad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

En naturligt uppkommen distribution som jag inte själv igångsatt eller styrt överhuvudtaget. Lite laissez-faire sådär...

Amoeba Records, Bengans och Musikverkstan har ju självmant spontant bett om att få distribuera plattan.

Skulle vilja höra musiken. Hur går man tillväga?

Link to comment
Dela på andra sajter

debatt, vad hette första skivan ni hade gjort, och går den få tag på någonstans?

Nej, jag råkade skriva fel tidsform förut och tänkte högt. Var så inne i tankarna på plattan som vi SKA spela in och som vi skulle ha börjat spela in nu i höst om inte jag fått tennisarmbåge. Men det är skiva 2 det - och den kommer väl innan sommaren (för jag ska till Berlin-Prag-Paris då, tror jag). Skiva 1 är den som vi snarast ska ut med och som jag ska lägga sista handen vid innan årsskiftet. Den borde varit ute redan. Mer info senare.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, fast båda är online och jag vet vilka de är, men den ena har jag bara kvar i listan av tradition.

Jag vet iofs att det är en snubbe från detta forum, men minns inte mer än så. Också en sån som bara fått vara kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första Advent.

Pepparkakor, julmust, lussekatter, klenäter och ett stearinljus av fyra.

Får mej att tänka på när jag flyttade in i en lägenhet där elen inte skulle kopplas in förrän dan efter.

Köpte en ficklampa och fem gravljus. Kändes lite makabert, men det funkade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...