Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Nä nog måste OT och längsta få finnas kvar.

Fick just ett besked via telefon med hög dräggelfaktor: THOMANNGREJJERNA har KOMMIT! 😛 Så nu ska jag åka å hämta samt bli bjuden på kaffe och kanske äntligen få igång min balalaika! 😛

Hej då å glöm inte att posta konst i laxens nya tråd

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, tänkte lite på det där med irc och offline osv. Borde ju på nå vänster kunna gå att "projicera" det som sagts (under en begränsad tid iaf) så

man ser vad som hänt även om man varit offline över natten tex. Mja, iaf om man gör main-fönstret till en statisk bild, men det skulle ju inte vara super.

Ircum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, tänkte lite på det där med irc och offline osv. Borde ju på nå vänster kunna gå att "projicera" det som sagts (under en begränsad tid iaf) så

man ser vad som hänt även om man varit offline över natten tex. Mja, iaf om man gör main-fönstret till en statisk bild, men det skulle ju inte vara super.

Ircum.

Eller helt enkelt en bot som loggar och skickar privat meddelande till den som loggar in.

Meddelande med allt som hänt under tiden personen varit borta. Något sånt script borde ju finnas redan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att, får jag väl erkänna, det är kul med ett chattforum som funkar. Verkar som om en och annan

tycker att man ska ha dåligt samvete för det. Kom in på detta forum när jag tog upp mitt gamla intresse

för låtskrivande och inspelning. Efter ett halvår eller så, i våras, upptäckte jag offt och chatten som hör till.

Sen dess har, tycker jag, offt utvecklats betydligt, främst genom att nya deltagare tillkommit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att, får jag väl erkänna, det är kul med ett chattforum som funkar. Verkar som om en och annan

tycker att man ska ha dåligt samvete för det. Kom in på detta forum när jag tog upp mitt gamla intresse

för låtskrivande och inspelning. Efter ett halvår eller så, i våras, upptäckte jag offt och chatten som hör till.

Sen dess har, tycker jag, offt utvecklats betydligt, främst genom att nya deltagare tillkommit.

Tycker jag också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...