Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

robin vann förresten. 7-6, 6-1 blev setsiffrorna. Djokovic började hänga med huvudet och sen var det kört. Robin spelade väldigt bra i slutet också, men jag är inte säker på om det berodde på att motståndet var i stort sett obefintligt eller om han faktiskt lyfte sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

ärligt talat så är jag inte säker på att det är ett felaktigt beslut att stänga ner OT... Visst, det skulle vara väldigt trist, men hör detta snacket verkligen hemma här? Dessutom bidrar jag inte speciellt mycket på forumet längre eftersom jag till stor del tappat intresset för den tekniska delen av musikproduktion.

Link to comment
Dela på andra sajter

robin vann förresten. 7-6, 6-1 blev setsiffrorna. Djokovic började hänga med huvudet och sen var det kört. Robin spelade väldigt bra i slutet också, men jag är inte säker på om det berodde på att motståndet var i stort sett obefintligt eller om han faktiskt lyfte sig.

Fidden grive.

Link to comment
Dela på andra sajter

ärligt talat så är jag inte säker på att det är ett felaktigt beslut att stänga ner OT... Visst, det skulle vara väldigt trist, men hör detta snacket verkligen hemma här? Dessutom bidrar jag inte speciellt mycket på forumet längre eftersom jag till stor del tappat intresset för den tekniska delen av musikproduktion.

Jag läser runt mycket, allt från nyheterna till hur man får något ljudkort att fungera. Men jag skriver endast här i längsta egentligen.

För mig blir det lite som att sitta med polarna runt ett bord på bibblan, osså spinger man runt lite och läser i böcker emellanåt.

Tas bordet bort lär jag inte göra många besök till bibblan. 🙂

Men att vi INTE dragit igång en längsta irc-kanal ännu och håller den vid liv är ju jättemärkligt kan jag tycka.

Kanske krävs att bordet tas bort för det.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läser runt mycket, allt från nyheterna till hur man får något ljudkort att fungera. Men jag skriver endast här i längsta egentligen.

För mig blir det lite som att sitta med polarna runt ett bord på bibblan, osså spinger man runt lite och läser i böcker emellanåt.

Tas bordet bort lär jag inte göra många besök till bibblan. 🙂

Men att vi INTE dragit igång en längsta irc-kanal ännu och håller den vid liv är ju jättemärkligt kan jag tycka.

Kanske krävs att bordet tas bort för det.

jag gillar inte irc-formatet... missar man nåt när man är offline så måste ju nån återberätta det typ. hur kul blir det då?

längsta is the shit xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jag googlade efter shellkonton, tänkte om det fanns något gratis sånt man kunde bitchx:a från, ifall man inte vill ha sin egen dator igång men ändå vara idle. Och hittade detta foruminlägg. (Ifall Fidden skulle börja bråka om sånt.. 🙂)

Fick just mitt konto på shellkonto.se nu. Känns hur härligt som helst att äntligen ha ett shellkonto. Vad kan man egentligen använda det till? Jag menar.. vad gör det lixom 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Är er distribution att ni skickar runt plattan lite på måfå?

En naturligt uppkommen distribution som jag inte själv igångsatt eller styrt överhuvudtaget. Lite laissez-faire sådär...

Amoeba Records, Bengans och Musikverkstan har ju självmant spontant bett om att få distribuera plattan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jag googlade efter shellkonton, tänkte om det fanns något gratis sånt man kunde bitchx:a från, ifall man inte vill ha sin egen dator igång men ändå vara idle. Och hittade detta foruminlägg. (Ifall Fidden skulle börja bråka om sånt.. 😛)

var det jag som hade skrivit så? isåfall var jag ärlig, jag har ingen aning om vad ett shellkonto är xD

Link to comment
Dela på andra sajter

var det jag som hade skrivit så? isåfall var jag ärlig, jag har ingen aning om vad ett shellkonto är xD

Näe.. fan dårå... Gillade inte min mening med parentesen där på slutet men... lät det stå ändå. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jag googlade efter shellkonton, tänkte om det fanns något gratis sånt man kunde bitchx:a från, ifall man inte vill ha sin egen dator igång men ändå vara idle (Ifall Fidden skulle börja bråka om sånt.. 😛). Och hittade detta foruminlägg.

Så där hade varit lite bättre... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att forumet blir lite tråkigare utan off topic. Om tex kr eller nåt annat forum fortsatt erbjuder det så flyttar kanske folk.

Absolut. Man måste få skriva av sig. Jag skulle aldrig orka hänga här om man bara fick hålla sig inom vissa godkända samtalsämnen.

Därmed inte sagt att hela forumet ska vara fritt fram för vad som helst, men jag ser inte att OT bidrar till nånting negativt för resten av forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut. Man måste få skriva av sig. Jag skulle aldrig orka hänga här om man bara fick hålla sig inom vissa godkända samtalsämnen.

Därmed inte sagt att hela forumet ska vara fritt fram för vad som helst, men jag ser inte att OT bidrar till nånting negativt för resten av forumet.

Håller med. Även om jag själv är en looser som mest skriver nåt fånigt inlägg då o då här, så är ju många andra av er aktiva 😛 om längsta försvann så förvinner nog vissa av er också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...