Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

På första skivan komponerade jag kanske 75%, en annan 20% och den tredje 5%.

En låt har den tredje gjort texten och melodin på, på en annan låt har den andre gjort text och melodi m.m.

På 9 av låtarna är vi bara 2 som spelar

På 3 är vi 3 st och på 1 är det bara jag...

Då tycker jag det låter rättvisast att ni räknas alla tre.

Frågan är om bilden på utsidan där vi är 3 ska bytas ut mot den då det bara är jag eller mot en där vi är vi 2??

Ett ANGENÄMT dilemma.

Eller så tar ni den här bilden eller nånting helt annat:

jab-anstoetz-lasa-merino-wool-rug.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Djokovic står för dagens motstånd mot Robin Söderling. Serben är världstrea och väldigt mycket på g för tillfället har jag hört. Söderling vann precis första setet efter tie-break. Han spelar inte lika bra som mot Nadal, men å andra sidan spelar inte Djokovic speciellt överjävligt bra han heller. Kan gå lite hur som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för kategori på skiten nu då??

En ordinär poplåt i 60-talsstil

En rocklåt i shuffletakt

En hårdrockslåt i valstakt med inslag av funk

En syntetisk poplåt

En bossanova med annorlunda text

En punklåt

En synthlåt (som den andre sjunger på)

En dansvänlig poplåt med hysterisk hihat o div utspejsade effekter

En asisatisk långsam rhythm&blues i 56 bpm

En blueslåt med munspelssolo som övergår i snabb jazz

En hårdrockslåt

En ballad på piano m oboe

En orientalisk suggestiv sak m halvakustiska gitarrsolon

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för kategori på skiten nu då??

En ordinär poplåt i 60-talsstil

En rocklåt i shuffletakt

En hårdrockslåt i valstakt med inslag av funk

En syntetisk poplåt

En bossanova med annorlunda text

En punklåt

En synthlåt (som den andre sjunger på)

En dansvänlig poplåt med hysterisk hihat o div utspejsade effekter

En asisatisk långsam rhythm&blues i 56 bpm

En blueslåt med munspelssolo som övergår i snabb jazz

En hårdrockslåt

En ballad på piano m oboe

En orientalisk suggestiv sak m halvakustiska gitarrsolon

Varför måste du kategorisera?

Link to comment
Dela på andra sajter

Djokovic står för dagens motstånd mot Robin Söderling. Serben är världstrea och väldigt mycket på g för tillfället har jag hört. Söderling vann precis första setet efter tie-break. Han spelar inte lika bra som mot Nadal, men å andra sidan spelar inte Djokovic speciellt överjävligt bra han heller. Kan gå lite hur som helst.

Jag har alla spelare på isen. Har alla det idag? Fullständig fullkomlig fulländat full omgång?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför måste du kategorisera?

Nej, det är ju det jag inte vill. Men de försöker säkert sätta det i ett fack (teoretiskt och praktiskt i lämplig hylla). Jag har fått klart med två fysiska skivbutiker och en via Nätet.

Det hamnar nog under "Pop och Rock".

😄

Vad tyst det är nu här i huset.

Jag blev plötsligt nästan godissugen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har alla spelare på isen. Har alla det idag? Fullständig fullkomlig fulländat full omgång?

Vet inte om alla lag spelar, men det är nog närapå iallafall. Alla mina spelare är också på is inattt.

fast nu var det tennis det handlade om, Robin bröt precis Djokovics serve. Serben hängde med huvudet och det tror jag tände Robin som spelade bländande.

shit, jag stavade det "sörv" först.... såg fult ut, men det känns som en naturlig evolution av ordet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Vilka?

En av dessa är ju nätbutiken CD Baby (för de har väl ingen fysisk butik), men dit kan väl alla skicka sina skivor? Och betala eller nåt, jag vet inte hur de tar ut ersättning riktigt...

Dom har jag skrivit till själv.

De två andra har inte jag frågat, utan de erbjöd sig själva spontant. Dels Musikverkstan (musikaffärskedja med tror jag två butiker?) och Bengans (större skivaffär).

Förresten, kom på en till... Amoeba Records hörde av sig! Ligger väl i US, Hollywood. De har tre fysiska butiker totalt tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

En av dessa är ju nätbutiken CD Baby (för de har väl ingen fysisk butik), men dit kan väl alla skicka sina skivor? Och betala eller nåt, jag vet inte hur de tar ut ersättning riktigt...

Dom har jag skrivit till själv.

De två andra har inte jag frågat, utan de erbjöd sig själva spontant. Dels Musikverkstan (musikaffärskedja med tror jag två butiker?) och Bengans (större skivaffär).

Förresten, kom på en till... Amoeba Records hörde av sig! Ligger väl i US, Hollywood. De har tre fysiska butiker totalt tror jag.

Häftigt, Bengans är ju stora!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om alla lag spelar, men det är nog närapå iallafall. Alla mina spelare är också på is inattt.

fast nu var det tennis det handlade om, Robin bröt precis Djokovics serve. Serben hängde med huvudet och det tror jag tände Robin som spelade bländande.

shit, jag stavade det "sörv" först.... såg fult ut, men det känns som en naturlig evolution av ordet.

Tennis är kul, tennisarmbåge mindre kul. Kommer nog inte att drabbas av tennisarmbåge av tennis iaf, för det är i vänster armbåge och jag kör förvisso tvåhandsbackhand ibland, men mest om jag tänker slå till bollen precis bredvid mig och inte framför eller lite bakom mig, för då kör jag enhands.

VILKEN KANAL??

Måste sätta på Söderling!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Häftigt, Bengans är ju stora!

Och runt 10 minuters vanlig promenad härifrån.

Det var en gammal biograf förr.

Lokalen alltså.

Mest kända är de för att förut ha legat i stadsdelen Majorna och aldrig gav några kvitton...

Numera finns de ju även vid Centralen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och runt 10 minuters vanlig promenad härifrån.

Det var en gammal biograf förr.

Lokalen alltså.

Mest kända är de för att förut ha legat i stadsdelen Majorna och aldrig gav några kvitton...

Numera finns de ju även vid Centralen.

Just det, du bor i Göteborg. Tänker alltid på dig som en norrlÄnning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tennis är kul, tennisarmbåge mindre kul. Kommer nog inte att drabbas av tennisarmbåge av tennis iaf, för det är i vänster armbåge och jag kör förvisso tvåhandsbackhand ibland, men mest om jag tänker slå till bollen precis bredvid mig och inte framför eller lite bakom mig, för då kör jag enhands.

VILKEN KANAL??

Måste sätta på Söderling!!

viasat sport. eftersom jag inte har den kollar jag via nätet på nån kinesisk kanal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...