Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Jo, juden tyckte att homosexualiteten var pinsam, men inte att den andre var, eller hade varit, nazist?

Såg inte programmet. Missförstod förmodligen.

Jasså jaha. Nej, hurvida vilka åsikter den judiska mannen hade om den forna nazistens tidigare ståndpunkt togs inte upp, (shit va vuxen jag kan låta om jag försöker 😄) iallfall inte under den stunden jag tittade. Och det var inte homosexuella biten han skämdes för utan den sexuella biten.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på Yellowcard.

NU ska jag duscha. Sedan ska jag lösa ett rätt svårt mattetal som jag var på väg att klara förut. Om jag gör det så äger jag en polare som förut inte gjorde det.

hm.. Fast om jag inte klarar det.... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

"Smiley" är inget svenskt ord. Du har två mellanslag mellan meningarna.

😄

"Smiley" är ett svenskt ord i ett svenskt sammanhang, och det vedertagna uttrycket för företeelsen.

Två mellanslag efter punkt är en traditionell konvention som gör läsbarheten större när man använder teckensnitt med fast bredd. De trunkeras ändå till ett enda på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på Yellowcard.

NU ska jag duscha. Sedan ska jag lösa ett rätt svårt mattetal som jag var på väg att klara förut. Om jag gör det så äger jag en polare som förut inte gjorde det.

hm.. Fast om jag inte klarar det.... 😄

There's a place called Ocean Avenue, where I used to sit and talk with you, we were both sixteen and it felt so right, sleeping all day, staying up all nii-iight. Typ om jag minns rätt.

Säg vilket tal det var.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Smiley" är ett svenskt ord i ett svenskt sammanhang, och det vedertagna uttrycket för företeelsen.

Två mellanslag efter punkt är en traditionell konvention som gör läsbarheten större när man använder teckensnitt med fast bredd. De trunkeras ändå till ett enda på forumet.

Jag trodde vi alla var överens om att det korrekta ordet är "smilfink".

Link to comment
Dela på andra sajter

"Smiley" är ett svenskt ord i ett svenskt sammanhang, och det vedertagna uttrycket för företeelsen.

Två mellanslag efter punkt är en traditionell konvention som gör läsbarheten större när man använder teckensnitt med fast bredd. De trunkeras ändå till ett enda på forumet.

Dingis, din mamma är en traditionell konvetion med fast bredd. I svenska sammanhang är din mamma ett svensk. Hennes teckensnitt gör att brösten ser större ut..

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

"Sebastian Andersson became a fan of Harvey Danger, Milk, Lip Balm and Du ser ut som Loa Falkman."

hehe, typ jag berättar alla dessa awsome grejorna och förresten by the way du ser ut som loa falkman.

Funkar ännu bättre om man har inställt på svenska. Fast tyvärr står inte alla de på samma ställe för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...