Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Drömde jävligt konstigt under min tupplur efter maten. Kom o tänka på det pga den där filmen också. 😕

Jag var typ och skulle börja skola någonstans, osså var det liksom första dagen och alla skulle lära känna varandra genom lekar.

Så var det någon lek med en form av gummikudde, ungefär som en pruttkudde, som var fylld med vatten och isbitar. Om man knackade lite lätt på isbitarna kunde man utlösa en kemisk reaktion som fick kudden att explodera osså luktade vätskan som prutt. Så alla stod där med stinkande kläder.

Sen hux flux är jag ute och går på stan... osså vet ni när man går på en befolkad gata osså tittar man inte upp hela tiden kanske, så måste man liksom bromsa in och gå åt sidan för det blir för trångt o sånt.

I alla fall, jag mötte nån man på det viset, han var klädd i gul regnjacka och hade gula stövlar. Såg ut som en knarkare liksom, lite äldre, rätt sliten och troligen efterbliven eller något. Och när han såg mig bromsa upp och stiga åt sidan blev han tydligen stött, så han bromsade in också och det gnålade om sulorna mot marken som i en Hollywood-film och utbrast. "JAHA, SÅ FÖR MIG FÅR MAN PASSA SIG?" eller något liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sjukt trött btw... hade rejält fåniga tester idag också. Skulle berätta nån historia kring några bilder jag såg.

Fick lägga några klossar för att efterlikna någon figur på ett papper med mera. 😎

Det har jag oxå gjort.. 😑

Du fick inte göra nått fånigt test på datorn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...