Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Jag tänker inte låta vilt främmande människor få tillträde hursomhelst.

Fast i hyreskontraktet står det att man måste ge hantverkare tillträde!

Å tredje sidan kommer jag i dålig dager på jobbet om jag begär ledigt dagen innan.

De ser hårt på det och ger en onödig prick.

DILEMMA!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej MickeH! Hur går det?

Sådär, fortfarande sjukt ont i halsen. Men jag kan äta nu åtminstone.

Fast jag börjar bli misstänksam. Har man körtelfeber finns det runt 10 syndrom du kan ha. Jag har bara ETT - halsont. Jag har inte ens feber! Jag börjar tro att det inte ÄR körtelfeber, kanske någon böld i halsen eller någonting snarare.

Den förra helgen gav mig inte direkt något större förtroende för svensk sjukvård... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker inte låta vilt främmande människor få tillträde hursomhelst.

Fast i hyreskontraktet står det att man måste ge hantverkare tillträde!

Å tredje sidan kommer jag i dålig dager på jobbet om jag begär ledigt dagen innan.

De ser hårt på det och ger en onödig prick.

DILEMMA!!!!!!

Svårt det där. Vad står det i hyresavtalet? Vem bär risken om det händer nåt? (troligtvis du)

Link to comment
Dela på andra sajter

jag cyklade ner i ett dike förut och sen tre minuter senare skvätte en bil på mig 🙂

Du låg alltså i diket 3 minuter och väntade på att en bil skulle komma och stanna för att hjälpa dig, men sedan när den kom så bara körde den förbi och gjorde det dessutom med en sådan fart att den skvätte ner dig?

Shit. Du vet att det var igår det var måndag va?

Ja debatt, du har rätt. jag köper inga julklappar. det har jag nog berättat nån eller några gånger tror jag, så det kan vara därifrån som intuitionen kommer 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Men febern är borta och hostan under kontroll, nu är det bara orken kvar. Men va fan, jag sitter ju ändå mest på jobbet så det går nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...