Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Årets julrush blir den värsta någonsin sa man nu på tv. Samtidigt blir det den jul då flest människor inte har råd med denna rush.

Paradox.

Postat
"Säljes för att den är till salu." fick mig att fnissa.

Okaaajjj...

Tror vb skrev så av irritation på många andras annonser där som har en ursäktande förklaring, av typen "bildäck säljes för att min grannes fasters katt inte har fått tillökning".

Postat
Okaaajjj...

Tror vb skrev så av irritation på många andras annonser där som har en ursäktande förklaring, av typen "bildäck säljes för att min grannes fasters katt inte har fått tillökning".

Ja, och då går det ju förstås inte fnissa åt det, eller hur menar du? 😄

Postat

Ventilationsfirmans ansvarige säger att de ska inspektera alla ventilationer i uppgången imorgon och räknar med att alla knappt 20 lägenhetsinnehavare är hemma då för att öppna. Det tar 8 timmar, hela dagen, mellan 8-16, spring upp och ned mellan lägenheter och vindens fläkt för justeringar i 8 timmar. Täta besök i lägenheterna under 8 timmar. Det är liksom inte ett besök på en kvart i lägenheten och sedan är det klart! Vidare hoppas de att detta bara tar en arbetsdag i anspråk... Det är "intressant".

Hur många tror ni är hemma och öppnar hela dagen?

Har ni hört om något liknande system förut?

Postat
Ja, och då går det ju förstås inte fnissa åt det, eller hur menar du? 😆

Det kan jag inte motsäga. Du gjorde ju det nyss, skrev du. Och jag tror på dig.

😄

Postat
Ventilationsfirmans ansvarige säger att de ska inspektera alla ventilationer i uppgången imorgon och räknar med att alla knappt 20 lägenhetsinnehavare är hemma då för att öppna. Det tar 8 timmar, hela dagen, mellan 8-16, spring upp och ned mellan lägenheter och vindens fläkt för justeringar i 8 timmar. Täta besök i lägenheterna under 8 timmar. Det är liksom inte ett besök på en kvart i lägenheten och sedan är det klart! Vidare hoppas de att detta bara tar en arbetsdag i anspråk... Det är "intressant".

Hur många tror ni är hemma och öppnar hela dagen?

Har ni hört om något liknande system förut?

De kanske tänker hålla alla dörrar öppna under hela arbetsdagen... ventilation på det gamla beprövade sättet. 😄

Postat
De kanske tänker hålla alla dörrar öppna under hela arbetsdagen... ventilation på det gamla beprövade sättet. 😄

Korsdrag i programhögen!!

Postat
Hungrig.

Jag också. Ska ta corn flakes strax.

Adhd ska det handla om på teven senare.

Är det ett modernt påfund eller fanns det även på 1700-talet?

Ett skapat problem av den tid vi lever i?

Innebär det rastlöshet?

Är det samma sak som damph eller vad det heter?

Postat (redigerat)
Jag också. Ska ta corn flakes strax.

Adhd ska det handla om på teven senare.

Är det ett modernt påfund eller fanns det även på 1700-talet?

Ett skapat problem av den tid vi lever i?

Innebär det rastlöshet?

Är det samma sak som damph eller vad det heter?

Damp tänker du på, och säger man damp så blandar man även in autismspektrat.

Edit: Eller så här stod det på wiki; "Diagnosen DAMP är snarlik det internationellt etablerade begreppet ADHD, men personer med DAMP har också problem med motorik och perception."

Redigerat av Pico
Postat
Damp tänker du på, och säger man damp så blandar man även in autismspektrat.

Edit: Eller så här stod det på wiki; "Diagnosen DAMP är snarlik det internationellt etablerade begreppet ADHD, men personer med DAMP har också problem med motorik och perception."

Så damp är lite både och?

Dels rastlös och utåtriktad och dels inåtbunden och tyst och inte kontaktsökande?

Eller innebär det tyst men samtidigt rastlös?

Är det först i modern tid man hittat på namn åt allt detta?

Eller har det uppstått först i modern tid?

Postat
Mellan klockan 11 och 13 idag kommer det vara strömavbrott här.

Luxury!!

Hos mig säger de aldrig när det sker och det sker ofta... 😄

Postat

Ni kan aldrig gissa vad som väckte mig idag

Postat
Så damp är lite både och?

Dels rastlös och utåtriktad och dels inåtbunden och tyst och inte kontaktsökande?

Eller innebär det tyst men samtidigt rastlös?

Är det först i modern tid man hittat på namn åt allt detta?

Eller har det uppstått först i modern tid?

Bra fråga, kanske hinner ställa den när jag själv är på utredning senare idag. 😄

Postat

Ingen hamburgare, det kom en tokig jävel och skulle byta vattenmätare

Postat
Ingen hamburgare, det kom en tokig jävel och skulle byta vattenmätare

Jag hann ju inte gissa... 😄

Postat

Sorry, men allvarligt, hade du gissat rätt?

Postat
Till Dingbats och alla andra... med tanke på att han har strömavbrott idag som bara varar mellan 11 och 13.

HA!

Bara?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.