Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

jonatan berättade förra veckan att han hade 800 000 på banken plus aktier och hade ett nöjeskonto på 30 000. kul. varför är alla rika utom jag

galet.

en i min klass har en rätt tät farsa. Han fick en ny Volvo s40 på sin 18-årsdag. Bor på finaste hotellet när vi slutar sent på måndagar för att han inte orkar pendla hem. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

din mamma och jag körde 33:an i 2:an på 45:an

fast du får köra 47:an om du ska komma till mullsjö från vänersborg... från uppsala är det nog E4 ganska långt, fast man kan iofs ta e20 via askersund också, och då kommer man in på 47:an den vägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

galet.

en i min klass har en rätt tät farsa. Han fick en ny Volvo s40 på sin 18-årsdag. Bor på finaste hotellet när vi slutar sent på måndagar för att han inte orkar pendla hem. 😛

jävlar! jag känner massa rikemansbarn, venne hur jag lyckats träffa så många. 😛 på låg- och mellanstadiet hängde jag med alexander och hans familj har väldigt gott om pengar. 😄 sen på högstadiet hängde jag med jacob och pontus också, även dom rikemansbarn. gymnasiet var lite lugnare på den fronten men nu är man här igen 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

fast du får köra 47:an om du ska komma till mullsjö från vänersborg... från uppsala är det nog E4 ganska långt, fast man kan iofs ta e20 via askersund också, och då kommer man in på 47:an den vägen.

men vi var på väg till göteborg, jag skulle visa hur det är när hon har två att ta i 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

jävlar! jag känner massa rikemansbarn, venne hur jag lyckats träffa så många. 😛 på låg- och mellanstadiet hängde jag med alexander och hans familj har väldigt gott om pengar. 😛 sen på högstadiet hängde jag med jacob och pontus också, även dom rikemansbarn. gymnasiet var lite lugnare på den fronten men nu är man här igen 😄

Du får ragga upp nån rik dama då. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

jävlar! jag känner massa rikemansbarn, venne hur jag lyckats träffa så många. 😛 på låg- och mellanstadiet hängde jag med alexander och hans familj har väldigt gott om pengar. 😄 sen på högstadiet hängde jag med jacob och pontus också, även dom rikemansbarn. gymnasiet var lite lugnare på den fronten men nu är man här igen 🙁

Stora delar av min släkt, uppemot hälften, bor i California, Santa Barbara, Santa Monica, Beverly Hills etc. Är försvarsadvokater och sånt... Apropå rika.

Aldrig varit där. Borde åka dit och göra mig PÅMIND. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

är det svårt att lära sig att sticka? skulle vilja lära mig att sticka typ mössor och vantar

Nej, det e inte så svårt. Gjorde det på mellanstadiet iaf. 🙂

Sist jag var på sällskapsspel-kväll me några gamla vänner så satt en av tjejerna och stickade och blev nästan klar me en mössa under kvällen.

Fast jag hade svårt att koncentrera mig på just det eftersom det exponerades en stor välfylld U-ringning bakom själva stickandet... 🙂

😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det e inte så svårt. Gjorde det på mellanstadiet iaf. 😄

Sist jag var på sällskapsspel-kväll me några gamla vänner så satt en av tjejerna och stickade och blev nästan klar me en mössa under kvällen.

Fast jag hade svårt att koncentrera mig på just det eftersom det exponerades en stor välfylld U-ringning bakom själva stickandet... 🙂

😛

😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...