Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Äter Lingongrova bröd med basturökt Emilskinka, sedan osötad mussli tillsammans me fil av blåbär/jordgubbs-smak. Sedan en kopp te me Svartavinbärssmak. Äter iof detta varje dag.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

90 år?

hmm, bör han inte vara typ 5 år äldre än medelföräldern här då, om han var 18 när medelföräldern blev könsmogen? Är overkills föräldrar verkligen 85?

😛

Mäh... jag tog mina egna som exempel! alltså borde han vara minst 18 äldre än min far. alltså borde han va 85 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh... jag tog mina egna som exempel! alltså borde han vara minst 18 äldre än min far. alltså borde han va 85 😛

jag tror du råkat förväxla åldern då man blir könsmogen med åldern när man föds. funderar på att klistra in en pedo-bear här 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

jo ja brukade också när jag inte var tvungen att fetspara 😛

DU har väl kanske märkt att jag köpt minst ett par skor per månad sen aug? förutom nu i november då 🙁

Jag orkar inte fetspara och snåla. Jag jobbade massa under mitt sabbatsår så har en del att ta av. Man lever bara en gång och det kan ta slut när som helst. 😄

jo, minns nu att du köpt en del skor. Men du e nog inte värre än en av mina bröder. Han skejtar och konsumerar cirka 2-3 skor/mån 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag orkar inte fetspara och snåla. Jag jobbade massa under mitt sabbatsår så har en del att ta av. Man lever bara en gång och det kan ta slut när som helst. 😄

jo, minns nu att du köpt en del skor. Men du e nog inte värre än en av mina bröder. Han skejtar och konsumerar cirka 2-3 skor/mån 😛

"orkar inte fetspara och snåla" 😛 ibland har man inte så mycket val 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...