Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Ni skriver i snitt 10 sidor på ett dygn, iaf, de senaste 3 dagarna. Läst ikapp nu iaf, har blivit ett beroende. 😛

Nu är analogfreak avstängd igen, för grovt förtal. Olsberg går ut med en varning för att en "förklädd"

analogfreak kan finnas på forumet.

vad ska vi göra med hans fucking användarkonto?

AF-freak får ju inte komma tillbaka. Han blev ju avstängd som person, inte bara användarkontot.

Ibland kunde han vara trevlig och hjälpsam men alltid så gjorde han nånting dumt efterhand. Tråkigt.

Fast han kommer nog tillbaka men då under annat nick och antaligen lite mer sansad för att kunna vara kvar.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Ni skriver i snitt 10 sidor på ett dygn, iaf, de senaste 3 dagarna. Läst ikapp nu iaf, har blivit ett beroende. 😛

AF-freak får ju inte komma tillbaka. Han blev ju avstängd som person, inte bara användarkontot.

Ibland kunde han vara trevlig och hjälpsam men alltid så gjorde han nånting dumt efterhand. Tråkigt.

Fast han kommer nog tillbaka men då under annat nick och antaligen lite mer sansad för att kunna vara kvar.

Var han inte inne förklädd till kvinna ett tag?

Link to comment
Dela på andra sajter

fidden, vad menar du att din referens blivit använd? nån som ringt och frågat om du var en snel hest? 😮

Alltså, varifrån kommer uttrycket "snel hest"? xD

Trodde för ett tag sedan att det var något som någon i min vänkretsar hade kommit på men tydligen så används det ju över hela riket? 🙂 Från nån film? Serie?

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, hittade dethär från http://www.bartoll.com/snelhest/

"Så vitt jag vet, och detta är inte alls säkert, började snel hest som ett skämt av snubben Magical åt den gamla humorsajten flabba.nu & irc-kanalen irc.flabba.nu under 2004.

Kort därefter hakade ceflower och rejser på. Eller kanske var det tvärtom, vem vet, egentligen?

Med ett "nysvenskt" språk inspirerat av SVTs humorserie Hipp Hipps sketch "Svenska för Nybörjare" och enkla humor med fula bilder har snel hest blivit omåttligt populär på nätet.

Den som inte hört frasen "klapa snel hest" har troligtvist levt i en dynghög det senaste året."

🙂

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Va mobbat. Jag googlade på mitt namn och såg att jag nämts i en Grupp på fejjan som heter ICA Kvantum. I kommentarerna undrade folk undrade vem jag var eftersom ingen kände igen mig. Minns inte att jag gått me i gruppen men fattar nu att den e till för sånna som jobbat där... 🙂

Edit, gruppen var alltså för affärn i min hemstad. 😮

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Va mobbat. Jag googlade på mitt namn och såg att jag nämts i en Grupp på fejjan som heter ICA Kvantum. I kommentarerna undrade folk undrade vem jag var eftersom ingen kände igen mig. Minns inte att jag gått me i gruppen men fattar nu att den e till för sånna som jobbat där... 🙂

Edit, gruppen var alltså för affärn i min hemstad. 😮

Är det alltså affärsanställda som skvallrar om kunderna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...