Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Det är rätt kul psykologi bakom sånt. Man använder faktiskt sånt när man uppfostrar hundar också. Om de får belöning varje gång de gör rätt tappar de motivationen ganska fort, men om man belönar lite slumpmässigt så är de mer taggade. Det är viktigt att inte vinna varje gång... 😆

Så tänker vovven när den biter dig lite random också! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

😎

Jag satt här och svor lite för tidigt. Några hemsor jag refreshade men inget hände, osså har jag en grävmaskin här utanför fönstret.

Kände mig tidigt säker på att han lyckats gräva av kabeljäveln. Men tydligen inte... 😄

Det har hänt förr dock, kanske 1-2 år sedan. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har sökt ett jobb och skrivit lite svar på några frågor som jobbcoachen skickat. På en måndagmorgon liksom. Fatta grejen 🤪

😮

Vad ska du göra med resten av veckan då? 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon!

Sover ni aldrig? Nu när vi går över i djup höst-vinter blir det 11 timmar per dygn för mig.

Vad betyder det där om Postkodmiljonären? Vilken uppståndelse? Vadå Mikael? Vadå lurad? Har det vart på teve? Eller i nån artikel? Va?

Va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ni ihåg mina turer med Ventilationsfirman som skulle kommit i trapphuset i september och besiktigat allas ventilation? Satte upp en lapp och tog bort den efter nån vecka. De sägs ha varit här, men i vilka lägenheter vet ingen. Det skulle ske slumpmässigt.

Fick lapp från dem nu igen. De ska vara här NÅN GÅNG mellan 8-16 i övermorgon. Vad är det för dj**la tid? Jag jobbar 8-16.

Lämna nyckeln till granne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ni ihåg mina turer med Ventilationsfirman som skulle kommit i trapphuset i september och besiktigat allas ventilation? Satte upp en lapp och tog bort den efter nån vecka. De sägs ha varit här, men i vilka lägenheter vet ingen. Det skulle ske slumpmässigt.

Fick lapp från dem nu igen. De ska vara här NÅN GÅNG mellan 8-16 i övermorgon. Vad är det för dj**la tid? Jag jobbar 8-16.

Lämna nyckeln till granne?

Dom har säkert egen nyckel som dom lånat av vaktis 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...