Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Blondinbellas tips är ju vackert och så men bullshit att hon har haft nånting som är i närheten av svår acne med mina mått mätt. Vissa dar har jag mer finnar än synlig hud nästan.

Du Dingis, jag hade asmycket finnar i högstadiet så jag vet hur det är, det försvann dock innan gymnasiet, har dock en del ärr kvar.

En klasskompis på gymnasiet hade som du beskriver mer finnar än vanlig hud typ. Men han accepterade det och var ändå klassens roliga pajas och raggade på krogen, och tjejer fick han!

Sluta deppa Dingis, du är iallafall inte typ halvflint som vissa andra, redan vid 20bast. 😑

Idag har jag ätit för första gången på länge. 😄 Fortfarande ont, men MYCKET bättre.

Låter asjobbigt detdär Micke! Kanske jag hade körtelfeber vid skolstarten för några månader sedan? 😄 Hade symptomen iaf, hög feber, kändes svullet i halsen, gjorde oerhört ont att svälja, även vatten. Ont i leder, huvudvärk, även cp-ont i örat osv 😳 Värsta jag nånsin varit med om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett brev från Ventilationsföretaget nu igen i lådan idag. Det är som om en dålig skräckfilm går på nytt om och om igen...

Nu måste de kolla min ventilation säger de. NÅNGÅNG under en hel dag kommer de, så jag måste begära ledigt en hel arbetsdag för detta.

Trots att det från början är sagt att det rör helt slumpmässigt valda lägenheter.

Tur att jag är bättre i armbågen nu.

Hur stor är sannolikheten att jag give a shit?

hehe

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Du Dingis, jag hade asmycket finnar i högstadiet så jag vet hur det är, det försvann dock innan gymnasiet, har dock en del ärr kvar.

En klasskompis på gymnasiet hade som du beskriver mer finnar än vanlig hud typ. Men han accepterade det och var ändå klassens roliga pajas och raggade på krogen, och tjejer fick han!

Då är det väl bara att jag suger lite snopp då :/

Sluta deppa Dingis, du är iallafall inte typ halvflint som vissa andra, redan vid 20bast. 😄

😳

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, "mäh" är liksom typ om man får i uppgift att rensa 100 rabbatter med ogräs, då säger man:

"Mäh! orkar inte!"

erumed? 😠

Ok... så det betyder, "Mähäet orkar inte det, men jag kan gärna ställa upp!" 😕

Nej...

Mäh = Men

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Man bör undvika choklad, ost, vin och chips för att undvika finnar, men framförallt så får inte varet i finnarna komma någonstans i ansiktet - för då sprids de och blir fler.

Kläm aldrig finnar, för då blir det ärr.

Man kan prova att sjunga finska nationalsången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...