Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

just ja, Älsvbyn stod det i artikeln du länkade till ja. Spiderman! 😄

men jag enirade på eniro. Menar du alltså Älsvbyn som ligger ändå uppe i höjd me Lule å Pite? 😮 Jäkla norrlänning! 😄

😄 Det hade varit sköjj o partyparta me slejjis! Kanske Loopis, debatt och Rabieshund hade varit sugna? Mini SF/längsta-Irl.. ffs 😄

Måste tyvärr förtälja att artikleln är lite missvisande 🙁 för att i själva verket så är jag .....( drumroll).....

SLEY_NEERD! 😄

Men ja det äör rätt älvsbyn så sätt igång att göra en GBG irl den helgen....vore kul iaf!🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

jag tror det gick till såhär att du först typ kom ihåg din cover och postade den i längsta och sen även länken till dingis original i ctrl+v-tråden. då hörde joachime den, frågade vilken låt det var och så fick han länk till tråden. han bumpade då den och/eller din version och sen vare igång 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror det gick till såhär att du först typ kom ihåg din cover och postade den i längsta och sen även länken till dingis original i ctrl+v-tråden. då hörde joachime den, frågade vilken låt det var och så fick han länk till tråden. han bumpade då den och/eller din version och sen vare igång 🙂

haha, vafan har JAG startat om detta också, fan vilken ära 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

ja! jag tycker den ser så coolt lixom o-attitydig ut, fast ändå fullt med metalattribut rent lixom komponentmässigt 😲

killen trådde jag va galen på affärn.

"hej, jag skulle vilja kolla på en gitarr, lite för metalsound kanske, och den skall vara lättspelad för runt 4000 kr".

Aha....ja.....vad spela du?

"nej, jag kan inte spela egentligen, jag tänkte lägga distmattor på mina låtar och köra åttondelskomp med tvåfingersbarre"

ääh.....ja, öh, provspela?

"behövs det tror du? jag kan ju inte lira?"

eeeh.....ja....då.....uhm, den här ibanezen kanske?

"osso vill jag ha tjocka strängar och stämd i c. det räcker egentligen med de tre mörkaste strängarna, jag kan ldirg spela på de ljusa iallafall"

öh....men....ska vi....ääääh......montera....alla strängar? (märkbart besvärad)

"JA, jag skämtade om det sista."

Ah, såklart. humor. Ville du provspela?

"Nä."

typ så 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...