Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Jag drack massa krokodile igår! 😄

Mäh, Krokodile är jätteäcklig Pazo! 😛

Sist jag köpte den till en pokerkväll så smakade flera och ingen annan gillade den heller. Det slutade med att jag fick 10spänn om jag halsade botten upp. 😄

EDIT. DET GJORDE JAG OXÅ! 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

JAG HAR 2000 INLÄGG! 😄

Jag med snart! 😮

och har snart 5000profiulvisningar såg jag nu.. 😄 :D 😛 jag tror forumet består av massa tjejer som dreglar efter mig.. 😆

eller nåptt... 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

jag tog initiativ att prata med en främling på bussen idag. Vi pratade hela vägen vilket tog 1 timma och 10 min.

Kan iof bero på att jag sade att jag kände igen henne och frågade om hon kom från uddevala. Det visade sig att hon haft min pappa som klarinettlärare, spelat i ensemble me min brorsa, bodde inte så långt ifrån där jag växte upp, kände flera som jag kände. 😛 en liten värld.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä Saddam, blev inga Budweiser ikväll utan Carlsberg för hela slanten. 3-4 fatöl. Helt lagom!

Klassåterträff var riktigt trevligt!

Och när sluta du? Igår? Tur för dej. Själv sluta jag för eoner sen och har inte velat träffa nån av dom igen

än i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och när sluta du? Igår? Tur för dej. Själv sluta jag för eoner sen och har inte velat träffa nån av dom igen

än i alla fall.

Vem har sagt att jag har slutat me Budweiser? 😄 Jag bara tog en annan sort som omväxling. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

fan om man fick önska lite:

( jag vill att alla eminenta musikskapare från längstah flyttar hit till byn så att vi kan skapa ett nytt hultsfred)

men vad tror ni...skulle ni komma hit och spela/sjunga i sommar mot reseersättning? Grymma kompband finns!

låter loligt! Om man skulle fått tid så skulle det inte varit en omöjlighet.

Vart bodde du nu igen?

Norrland? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh??!! Saddam, Har du ingen koll på de aktuella trådarna?

Saddam är en trogen patriot till Längsta och håller sig därför enbart i längsta och inte i andra trådar. 😄

airbrush_the_patriot.jpg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh??!! :Smilfink AB: Har du ingen koll på de aktuella trådarna? Ställ in forumet i "nivå" så ser du ju att dinbats låt om loa falkman just nu har ca 3 olika remixar! 😄

Tillägg: Virren snart slut

Jo. Det det där är imponerande. Tur att ingen förstod mitt "skämt". Smått elakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

vaddå norrland? jag bor ju i pärlan...självaste älvsbyn:)

just ja, Älsvbyn stod det i artikeln du länkade till ja. Spiderman! 😄

men jag enirade på eniro. Menar du alltså Älsvbyn som ligger ändå uppe i höjd me Lule å Pite? 😄 Jäkla norrlänning! 😄

öhhh jag kommer till götet luciahelgen! ( för den som vill festa irl med slej)

😮 Det hade varit sköjj o partyparta me slejjis! Kanske Loopis, debatt och Rabieshund hade varit sugna? Mini SF/längsta-Irl.. ffs 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

tyckte det fanns flera Älsbyn vid sökningen men vid en efterkontroll så visade det sig itne stämma. tror det är något flytande i mina ådror som spökar.. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...