Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

hade gått ut i solen en sväng förut om jag haft tid, men jag slösade bort den på youtube istället ändå 😏

Postat

Goeftermiddag allihop!

Så det är här ni tillbringer er tid numera! Själv har jag vaknat upp efter en lång musikdvala, det enda som hänt är att jag köpt ett gäng gitarrer till. Verkar inte som om det hänt mycket sedan jag var här senast....

Postat

hehe, nu har jag snart copy-pastat ihop en hel ansökan. Bytte bara ut lite företagsnamn. Funderar på att göra en mall.

Hej jag heter ____ och såg er annons på _____ att ni söker en ____ till ____. Jag kände direkt att det är mig ni söker!

Postat

hmm, tror jag ska springa en liten sväng. känns som jag borde vara ute åtminstone nån gång i veckan för att hålla igång lederna så de inte brakar ihop sen när man trappar upp till våren igen 😄

Postat

haha, vad löjlig jag är. Först säger jag att jag ska springa, sen börjar jag tänka typ "hmmm, jag tror jag känner mig lite sjuk i haaaalsen *host host* "

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.