Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

jag var på gotlands. blev visst tre öl så jaha hejdå en hundralapp. pazo ringde men jag kunde inte höra vad han sa för mobilen jag har nu suger kuk så jag fick gå ut och vi kom iaf fram till att jag inte orkade gå på smålands nya klubb som hans syrra startat för jag har inte råd typ.

imorgon har jag seminarium

Link to comment
Dela på andra sajter

jag var på gotlands. blev visst tre öl så jaha hejdå en hundralapp. pazo ringde men jag kunde inte höra vad han sa för mobilen jag har nu suger kuk så jag fick gå ut och vi kom iaf fram till att jag inte orkade gå på smålands nya klubb som hans syrra startat för jag har inte råd typ.

imorgon har jag seminarium

orka gå ut på en torsdag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

och memphis, fritidskort är fina! 😲 har nog till och med kvar mitt här uppe även fast det gick ut i september. 🙂 får du betala 100 spänn i pant eller är det bara för 100-korten?

Jo, fritidskort är lövly. 😛 100spänn pant är bara för hundrakorten. Fast nu är det sänkt till 50.

Link to comment
Dela på andra sajter

orka gå ut på en torsdag 🙂

är man hardcore och uppsalastudent så går man till snerikes klubb på tisdagar, göteborgs eller vilka som nu känner för att ha öppet på onsdagar, på torsdagar stocken eller numera smålands och fredag och lördag finns det ju alltid något. sen finns ju pubarna med såklart!

Link to comment
Dela på andra sajter

är man hardcore och uppsalastudent så går man till snerikes klubb på tisdagar, göteborgs eller vilka som nu känner för att ha öppet på onsdagar, på torsdagar stocken eller numera smålands och fredag och lördag finns det ju alltid något. sen finns ju pubarna med såklart!

jo, okej.

Vi har en egen pub på skolan. 😲 Den har öppet på Torsdagar men jag går bara ut på helger. Sedan har vi en egen nattklubb på andra delen av skolan inne i centrum. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

finns det nån där man kan välja alla generationer? sonen testade men ville ha haft alla.

Säg åt han att de första 151 är de enda som räknas! Resten är bara låtsaspokémons som de stoppade dit för att mjölka hela grejen.

Mao, nej jag har inte sett nån sån iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...