Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Jag klarar verkligen inte av konflikter så det är liksom enklare så 😆

Vissa konflikter är nödvändiga. /dryg

Redigerat av Micke H
Postat
Vissa konflikter är nödvändiga. /dryg

Nä, är väl inte drygt att säga så. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är stolt över hur det gick till eller att min egenskap konflikträdd är den bästa jag har, men den enkla vägen ut är – surprise surprise – enklare att ta.

Postat
Nä, är väl inte drygt att säga så. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är stolt över hur det gick till eller att min egenskap konflikträdd är den bästa jag har, men den enkla vägen ut är – surprise surprise – enklare att ta.

Men du har säkert lärt dig en hel del den här tiden. Jag vet att jag, under min två veckor korta relation jag hade innan Pernilla, lärde mig sjuuukt mycket om mig själv. Man växer som person av sina erfarenheter, inluderat rädslan för konflikter. 😆

Postat

en professor är väl också en form av forskare? En forskare kan ju dock vara en doktorand eller så också, eller disputerad doktor...

Postat

PHIEW!!!

Vilken tur att det inte var kaffe i koppen, för då hade jag spillt ut det om jag hade vält omkull den.

Postat

nu har jag skjutit upp hela veckans jobbsökande till fredagen igen... 😆

iofs har jag kört ganska hårt idag, men jag måste ändå göra ett par ansökningar imorgon också för att slippa stå till svars för min lathet.

Postat
tack 😆

varsågod 😛

vilken öl blir det? jag rekommenderar herold bohemian black, finns kanske på något ölinriktat studenthak, vilket jag gissar att ni har någonstans där uppe också.

3901377285_ce0800ed18.jpg

Postat

finns nog på GH i så fall. vi ska till gotlands och där har dom wisby klosteröl (här på flaska men brukar ta fat):

wiby.png

sjukt god och den ensam är anledningen till att torsdagsklubben den här terminen (vi har tänkt att byta sen) är på gotlands

Postat

ska söka ett par uppsalajobb i veckan, förhoppningsvis kan man komma upp på intervju och dricka öl. eller dricka öl och gå på intervju.

Postat

skandal att herolds inte ens finns som beställningsvara på systemet 😠

fast 1795 dark finns iofs. inte så dyr heller. man måste köpa 20 flarror, kostar 330:-.

funderar på att slå till.

får förvara dem hos brorsan dock xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.