Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

FFFFFS! (For fucking fuck fuck fuck sake!)

Tog mig en halvtimme att upptäcka att det inte var min kod det var fel på, det var IETester som inte fattade vad conditional comment var, utan inkluderade glatt min IE-css menad för IE7 och nedåt!!!! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

FFFFFS! (For fucking fuck fuck fuck sake!)

Tog mig en halvtimme att upptäcka att det inte var min kod det var fel på, det var IETester som inte fattade vad conditional comment var, utan inkluderade glatt min IE-css menad för IE7 och nedåt!!!! 😏

Var inte arg... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Historiens mest lamea break up 😕 Blev att vi inte träffades eller pratades vid och ärligt talat tyckte jag mest det var skönt så kände inte för att dra igång det (uppenbarligen inte hon heller) och så vidare, dåligt skött rakt igenom och jättelame som pazo the wise guy har sagt hela tiden men jaja. Jag mår bra ändå 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Historiens mest lamea break up 😏 Blev att vi inte träffades eller pratades vid och ärligt talat tyckte jag mest det var skönt så kände inte för att dra igång det (uppenbarligen inte hon heller) och så vidare, dåligt skött rakt igenom och jättelame som pazo the wise guy har sagt hela tiden men jaja. Jag mår bra ändå 😛

Låter som Pazo har en poäng. 😕 Bara ingen blev sårad så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Historiens mest lamea break up 😛 Blev att vi inte träffades eller pratades vid och ärligt talat tyckte jag mest det var skönt så kände inte för att dra igång det (uppenbarligen inte hon heller) och så vidare, dåligt skött rakt igenom och jättelame som pazo the wise guy har sagt hela tiden men jaja. Jag mår bra ändå 😛

Bekvämaste sättet att fatta beslut är att vänta tills beslutet fattar sig själv. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...