Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

FFFFFS! (For fucking fuck fuck fuck sake!)

Tog mig en halvtimme att upptäcka att det inte var min kod det var fel på, det var IETester som inte fattade vad conditional comment var, utan inkluderade glatt min IE-css menad för IE7 och nedåt!!!! 😕

Postat
FFFFFS! (For fucking fuck fuck fuck sake!)

Tog mig en halvtimme att upptäcka att det inte var min kod det var fel på, det var IETester som inte fattade vad conditional comment var, utan inkluderade glatt min IE-css menad för IE7 och nedåt!!!! 😏

Var inte arg... 😕

Postat
det är ingen som ignorerar någon, det är bara det att alla is minding their very own business 😕

I amerika har de ostar stora som kvarnhjul

Postat

Historiens mest lamea break up 😕 Blev att vi inte träffades eller pratades vid och ärligt talat tyckte jag mest det var skönt så kände inte för att dra igång det (uppenbarligen inte hon heller) och så vidare, dåligt skött rakt igenom och jättelame som pazo the wise guy har sagt hela tiden men jaja. Jag mår bra ändå 😏

Postat
Historiens mest lamea break up 😏 Blev att vi inte träffades eller pratades vid och ärligt talat tyckte jag mest det var skönt så kände inte för att dra igång det (uppenbarligen inte hon heller) och så vidare, dåligt skött rakt igenom och jättelame som pazo the wise guy har sagt hela tiden men jaja. Jag mår bra ändå 😛

Låter som Pazo har en poäng. 😕 Bara ingen blev sårad så.

Postat
Historiens mest lamea break up 😛 Blev att vi inte träffades eller pratades vid och ärligt talat tyckte jag mest det var skönt så kände inte för att dra igång det (uppenbarligen inte hon heller) och så vidare, dåligt skött rakt igenom och jättelame som pazo the wise guy har sagt hela tiden men jaja. Jag mår bra ändå 😛

Bekvämaste sättet att fatta beslut är att vänta tills beslutet fattar sig själv. 😆

Postat
hur ser hierarkin ut på universitet? vad är högst av professor och forskare?

Du jämför äpplen och kaniner... 😆

Postat
Bekvämaste sättet att fatta beslut är att vänta tills beslutet fattar sig själv. 😛

Jag klarar verkligen inte av konflikter så det är liksom enklare så 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.