Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
varje dag. spelar ingen roll vad jag gör, den är alltid där uppe med tuppen och tittar på mig när jag vaknar. Sen är den lite nere under dagen, men blir uppåt lite hipp som happ.

Jomen, skulle inte det andra könet va inblandade oxå?

Postat

försökte hitta en sida med alla aminosyrors strukturformler igår, så man kunde gissa vilka det var, men jag hittade ingen sån.

Postat

jäklar va ni skrev under tiden jag duschade o rakade skägget!

Tufft! 🙂 Du har ju dina skills du med.

Nu ska här sovas strax

Tack, jo det e rätt tufft. Inte varje dag man släpper en låt världen över. 🤪

Muta mig med en hunka så kanske jag köper en låt :rolleyes:

En hunka! 😮 Då går jag back ju!

Det är nog inte den digitala försäljningen som kommer ge så mycket inkomster utar STIM-avgifter, den skulle spelas på klubbar och radiostationer ute i andra länder iaf. Aja, hur som helst, kul grej att göra är det iaf!

den handlar ju liksom om mig den där låten ☺️

jo, den handlar faktiskt om dig Fidden. 😊

Rätt bra, men för lite trumpeter.

😄 Thanks Saddam. Det får bli trumpeter på nästa låt, bara för din skull. 😎

Postat

envisa rykten om lady gaga, men jag är skeptisk.. kul dock att hon hade distans nog att ha på sig en löspenis som skymtades lite under kläderna på en konsert :rolleyes:

Postat (redigerat)

haha, shit va grymt av henne. 😊

edit, jo, jag menar dig Pazo.. :rolleyes:🤪

Redigerat av Memphis
Postat

På tal om det, nu ska vi bli seriösa.

När jag är på fest nånstans, så kommer jag ibland på nåt som jag vill säga, men precis när jag ska säga det så är det nån ANNAN som byter samtalsämne totalt! Jag blir liksom FETNINJAD VARJE GÅNG!!!

Vad gör man åt sånt?

Postat

sen om man försöker ta upp det igen, känns det bara fel... och så blir det en pinsam tystnad då alla börjar skriva sms... :rolleyes:

Postat (redigerat)
På tal om det, nu ska vi bli seriösa.

När jag är på fest nånstans, så kommer jag ibland på nåt som jag vill säga, men precis när jag ska säga det så är det nån ANNAN som byter samtalsämne totalt! Jag blir liksom FETNINJAD VARJE GÅNG!!!

Vad gör man åt sånt?

Då väntar man tills det samtalsämnet tar slut, och sedan så återupptar man det genom att säga såhär:

"Jo, om på tal om Tennis som vi nyss pratade om så har jag hört talas om en kvinna som använder ena bröstet som racket, hehe, erkänn knäpp!"

ETC!

Redigerat av Memphis
Postat
måste vara när man raggar på en tjej och sen så kommer en annan tjej och vinner ragget

eller när man råkar sticka in kuken i en tjej som hoppar in framför den man tänkte stoppa i den i...

Postat

tror jag är för timid i sociala sammanhang helt enkelt. idag höll jag på att missa tåget för att jag satt och väntade på en lucka att flika in ett "ursäkta, mitt tåg går snart".

Postat

Egentligen är jag nog inte blyg, tycker bara det är oartigt att avbryta folk... men i vissa sällskap måste man verkligen göra det, för de håller fan aldrig käften. I sådana sällskap är jag helt lost. Typ vilsen på ninjakonventet eller nåt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.