Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Jag skulle tippa på att benen egentligen är från manliga modeller. Fötterna ser inte alls kvinnliga ut. Det händer tydligen att man gör så inom branschen för att rakade mäns ben ser snyggare ut av någon anledning. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tippa på att benen egentligen är från manliga modeller. Fötterna ser inte alls kvinnliga ut. Det händer tydligen att man gör så inom branschen för att rakade mäns ben ser snyggare ut av någon anledning. 😄

Det skulle ju förklara storleken på fötterna oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tippa på att benen egentligen är från manliga modeller. Fötterna ser inte alls kvinnliga ut. Det händer tydligen att man gör så inom branschen för att rakade mäns ben ser snyggare ut av någon anledning. 😄

Det skulle ju förklara storleken på fötterna oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag är djävligt svag för snygga ben, men bara 1 av 25 kvinnor har riktigt fina ben oftast är de för smala och ser för maskulina ut eller så är de för otränade och ser för otränade ut... samma sak med ögon, ryggar, läppar, armar ......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är djävligt svag för snygga ben, men bara 1 av 25 kvinnor har riktigt fina ben oftast är de för smala och ser för maskulina ut eller så är de för otränade och ser för otränade ut... samma sak med ögon, ryggar, läppar, armar ......

ehm. Hur tränar man ögon och läppar? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

haha... ja du... ahahahaahhhaaaaaaa Är fortfarande lite ur balans efter film helvetet....

okej 🙂

Vill också spela nya COD förresten! Har inte spelat spel på typ 4 år.. :rolleyes:

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...