Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)
Postat

Köpte Stor Torsk MF2 i dag.....

k9 (oregistrerad)
Postat

Fast nu ska jag se världens kanske obehagligaste film sägs det. SALO (Sodoms 120 dagar) har blivit avrådd att se den, så here we goes!

k9 (oregistrerad)
Postat

Call Of Duty, Modern Warfare 2, spelat har jag köpta altså...

k9 (oregistrerad)
Postat

Fan vet inte om jag vill se filmen då jag kollade en snutt on the nets...

Bläh!

Postat
Fast nu ska jag se världens kanske obehagligaste film sägs det. SALO (Sodoms 120 dagar) har blivit avrådd att se den, så here we goes!

Salo är även en av sporthistoriens hemskaste "filmer".

Postat

En skitfilm. Du kommer att förstå vad jag menar.

Postat

Jag har typ ett gammalt Call of Duty till gamla X-Box som jag knappt har spelat. Har ett bil-spel oxå som jag knappt har spelat. Har knappt rört spelet.

Knäppt!

Postat

Passolini som gjorde den där filmen blev sedemera mördad, dock inte av kritikerna.

Postat

Det stinker ända upp i himlen att man inte kan se matchen ikväll. I en grå forntid när bara svt fanns

var det en självklarhet att alla fotbollslandskamper skulle visas. Idag finns det hur många kanaler som

helst och ingen sänder. Skulle vara intressant att veta vad det skulle ha kostat.

Postat (redigerat)

Memphan, det är bara när man dividerar båda leden med ett negativt tal man behöver byta tecken.

EDIT: Eller multiplicerar antar jag.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.